Bikemotion 2016
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Vrijdag zijn ze in ieder geval van 10 tot 21u geopend en de rest van de dagen tot 17u.
Verder zie ik dat Rose ook aanwezig is, weet toevallig ook of die hun hele assortiment racefietsen meenemen? Lijkt me een ideaal moment om de paint schemes van de Pro CGF en Xeon Team CGF van dichtbij te bekijken. Anders mail ik ze van de week nog wel even voor de zekerheid.
Verder zie ik dat Rose ook aanwezig is, weet toevallig ook of die hun hele assortiment racefietsen meenemen? Lijkt me een ideaal moment om de paint schemes van de Pro CGF en Xeon Team CGF van dichtbij te bekijken. Anders mail ik ze van de week nog wel even voor de zekerheid.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
lastig te zeggen denk ik, zit even te zoeken wat ze op de Eurobike hadden staan, maar kan ik niet 123 vinden.
edit vind wel dit:
http://www.bdc-mag.com/eurobike-2016-rose/
edit vind wel dit:
http://www.bdc-mag.com/eurobike-2016-rose/
Voor diegenen die het willen weten:
Het presentje van Fiets is een paar zwarte Agu fietssokken met Fiets-logo.
Verder weer leuke beurs. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee eerdere edities er vrij snel overheen loop.
Specialized stand vond ik wel tegenvallen, had daar toch wel meer van verwacht.
Zelf ben ik wel erg gecharmeerd van de Isaac fietsen. Misschien wel iets voor volgend jaar...
Het presentje van Fiets is een paar zwarte Agu fietssokken met Fiets-logo.
Verder weer leuke beurs. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee eerdere edities er vrij snel overheen loop.
Specialized stand vond ik wel tegenvallen, had daar toch wel meer van verwacht.
Zelf ben ik wel erg gecharmeerd van de Isaac fietsen. Misschien wel iets voor volgend jaar...
- Infinito GB
- Forum-lid
Ben vandaag ook geweest. Buiten het armbandje van Bianchi dat ik kreeg van een standmedewerker die ik al kende van eerdere fietsshows eigenlijk weinig "moois" gezien. Alle nieuwe fietsen zijn aero of met schijfremmen. Geen vakanties naar spaans Baskenland (kan ik fietsen en mijn vriendin surfen). Geen leuke aanbiedingen. Kortom; was wel leuk, maar niet speciaal.
Veel van hetzelfde. Ongeïnteresseerde stand bemanning, maar dat is niets nieuws. Geen Scott, Cube en Fulcrum Wheels ook niet gezien.
St Joris erg fraai staal(tje) werk.
Na 4 jaar op rij ken ik het nu wel.
St Joris erg fraai staal(tje) werk.
Na 4 jaar op rij ken ik het nu wel.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Belangrijkste vraag is of ze ook bier hebben, daar ga ik nml voor 
- Infinito GB
- Forum-lid
Wel stinkende foodtrucks.
Kwaremont was inderdaad hoogtepunt van de avond. Maar de prijs van het bier is volledig in lijn met de fietsbusiness. Reken op €4,50.havana schreef:Belangrijkste vraag is of ze ook bier hebben, daar ga ik nml voor
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]