Dan doe het ook fout. Met Venus en Moon moet je het doenHarryfietst schreef: Heb nog gevoelige duimen van het erop duwen!
Ik kon even geen beter plaatje vinden dus vandaar het hoge zweefgehalte hier.

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dan doe het ook fout. Met Venus en Moon moet je het doenHarryfietst schreef: Heb nog gevoelige duimen van het erop duwen!

Bovenstaande was van 4 september. Inmiddels al iets vernomen van Schwalbe? Ik ben wel benieuwd of en zo ja met wat ze dan als verklaring zijn gekomen.jerome2710 schreef:Interessant om dit te horen, zelf heb ik dit een paar weken geleden ook meegemaakt. Droge condities, dat wel. Een flinke knal op glad asfalt en het leek er niet op dat ik ergens doorheen was gereden.
Tijdelijk gerepareerd met een dubbele binnenband om voorzichtig naar huis te kunnen rijden, maar het was wel even schrikken. De band is inmiddels terug naar Mantel, die hem zou doorsturen naar Vittoria. Ik ben benieuwd of daar nog iets uit komt.
Linkje naar grotere afbeelding
Overigens verder wel erg tevreden over de grafeen versie. Ik gebruikte voorheen de normale clincher Corsa's, sinds de grafeen versie rijd ik toch echt minder lek.
Van Schwalbe iig niet, maar ik zal eens aan Mantel vragen of ze iets van Vittoria hebben gehoord!Zorro schreef:Bovenstaande was van 4 september. Inmiddels al iets vernomen van Schwalbe? Ik ben wel benieuwd of en zo ja met wat ze dan als verklaring zijn gekomen.
Een terechte opmerking vind ik. Inmiddels heb ik alweer zo'n 1500km op het nieuwe setje gereden. Wel weer wat lekke binnenbanden, maar gelukkig geen klapband meer.De productmanager bij onze leverancier houdt het op normaal verloop, daar de Corsa een echte race band is met minimale rolweerstand ( met een keerzijde in de duurzaamheid ).
Terechte opmerking?jerome2710 schreef:
Ondertussen bleek dit de conclusie:Een terechte opmerking vind ik. Inmiddels heb ik alweer zo'n 1500km op het nieuwe setje gereden. Wel weer wat lekke binnenbanden, maar gelukkig geen klapband meer.De productmanager bij onze leverancier houdt het op normaal verloop, daar de Corsa een echte race band is met minimale rolweerstand ( met een keerzijde in de duurzaamheid ).
Dat is dus niet normaal, raceband of niet.jerome2710 schreef: Een flinke knal op glad asfalt en het leek er niet op dat ik ergens doorheen was gereden.
Ik lees het jajerome2710 schreef: Overigens verder wel erg tevreden over de grafeen versie. Ik gebruikte voorheen de normale clincher Corsa's, sinds de grafeen versie rijd ik toch echt minder lek.
jerome2710 schreef: Inmiddels heb ik alweer zo'n 1500km op het nieuwe setje gereden. Wel weer wat lekke binnenbanden, maar gelukkig geen klapband meer.
De garantieafdeling schijnt het druk te hebben, naar mijn retour is nog niet eens gekeken.jerome2710 schreef:Mantel reageert bij mij meestal binnen 1 werkdag. De geklapte band heb ik binnen een werkweek om kunnen ruilen, maar dit was natuurlijk ook wel een extreem/duidelijk geval.