Rothaus Riderman 2016
Een goede cooldown lijkt me zeer belangrijk om de afvalstoffen uit de benen te krijgen. Daar zit natuurlijk ook een groot deel training bij: het lichaam dat het gewoon is meerdere dagen op rij te fietsen en afvalstoffen te verwerken. Stretchen doe ik ook vaak voor en na, maar of dat nu een verschil maakt kan ik niet zeggen. En Herman, ik drink inderdaad een recovery shake na de wedstrijd maar een biertje nu en dan laat ik zeker niet links staan
het plezier voor en na met de fietsvrienden blijft essentieel en waarom we het zo graag doen 

Als ik terug ben zal ik wel een topic openen en wat foto's posten. Voor diegenen die nog niet snappen waarom Zwitserland het mooiste fietsland is.havana schreef:Mooie prestatie en mooi verslag. Ga je in Zwitserland nog wat cols afvinken?
Sinds ik langzamer train fiets ik sneller
Die zit in zijn hersenpan gebakken; kunnen we alleen een 3d print van te zien krijgenDouglas schreef:En ook een foto van Frau 410?Herman_N schreef: Als ik terug ben zal ik wel een topic openen en wat foto's posten. Voor diegenen die nog niet snappen waarom Zwitserland het mooiste fietsland is.

Lid blazersgilde
Diverge Comp DSW
Allez DSWCen
Tarmac expert
Giant Advanced Pro
Diverge Comp DSW
Allez DSWCen
Tarmac expert
Giant Advanced Pro
-
- Forum-lid
Afgelopen weekend ook gereden. Nog niet eerder een cyclo gereden die zo goed was georganiseerd. Bevoorrading in overvloed. Bidons werden aangereikt en motoren kwamen naast je rijden en je kon zo een bidon pakken. Verder ook elke avond een pastamaaltijd voor weinig geld. Minpuntje was dat bij de laatste etappe het eerste startvak vol stond met mensen die er niet hoorden. Had de organisatie beter moeten oplossen.
Laatst gewijzigd door sneeuwcrosser2 op 06 okt 2016 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, dat ben ik en Ignace is mijn vaste fietskompaan. Jij bent dus vermoed ik één van de mannen die hij daar heeft leren kennen?raven14 schreef:Ferme prestatie Mathias! Ben jij kameraad van Ignace VDB (die tijdens LCMT MTB reed)?