Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2016/2017

Gebruikersavatar
ProTon
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 20 jul 2015 21:02
Locatie: Hillegom

Gebruikersavatar ProTon 18 sep 2016 19:32

ProTon schreef:Vanavond Live uitzending van de CX bij het hoofdkwartier van TREK in de USA.
Live stream via de website van TREK met commentaar van Sven Nys.

19:00 elite vrouwen
20:15 elite mannen

http://www.trekbikes.nl/nl/nl_NL/trek_cxc_cup/
En wederom nu ook weer, de elite vrouwen rijden al, om 20:00 de Elite mannen.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16243
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 18 sep 2016 21:08

Ze brengen alleen maar mannen op Trek fietsen in beeld afgewisseld met interviews met Trek personeel. Die man op de Colnago heb ik al een kwartier lang niet meer gezien (en die Trek mannen zijn hem ook uit het oog verloren).
Campagnolo Ultra Dork

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 18 sep 2016 21:27

Ernie C. schreef:Ze brengen alleen maar mannen op Trek fietsen in beeld afgewisseld met interviews met Trek personeel. Die man op de Colnago heb ik al een kwartier lang niet meer gezien (en die Trek mannen zijn hem ook uit het oog verloren).
Blijkbaar hebben ze VanAert niet genoeg geboden om er voor te zorgen dat er eentje op een TREKfiets wint.

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 20 sep 2016 20:57

Renaat over de omloop van de 1e WB wedstrijd morgen:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... /1.2772700

Gebruikersavatar
janlouws
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 okt 2014 15:02
Locatie: Clinge, Zeeuws-Vlaanderen

Gebruikersavatar janlouws 24 sep 2016 22:00

Weet iemand waar ik de Cross van Iowa (live) kan zien? UCI Livestream is niet beschikbaar in NL.grrr

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 24 sep 2016 22:35

janlouws schreef:Weet iemand waar ik de Cross van Iowa (live) kan zien? UCI Livestream is niet beschikbaar in NL.grrr
Heel bijzonder inderdaad, ik wilde na de voetbal ook lekker cross kijken. Hebben ze er voor Nederland ook georestriction op gegooid... Heb ik nog nooit gezien. Niemand in NL die de rechten koopt toch? Vegas deed het eerder deze week nog.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 24 sep 2016 22:40

janlouws schreef:Weet iemand waar ik de Cross van Iowa (live) kan zien? UCI Livestream is niet beschikbaar in NL.grrr
Hier staat meestal wel een goede/werkende link naar een livestream....

Edit: Oeps, link vergeten. Maar ik bedoelde dezelfde als gewoon hieronder...
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 24 sep 2016 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

-Jorw-
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 sep 2016 12:48

-Jorw- 24 sep 2016 22:55

Hier in Begie kan ik het bekijken via het Telenet Play kanaal, maar dan moet je EN in België wonen EN telenet hebben...

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 24 sep 2016 23:02

-Jorw- schreef:Hier in Begie kan ik het bekijken via het Telenet Play kanaal, maar dan moet je EN in België wonen EN telenet hebben...
Normaal kon ik de WC crossen altijd via stream kijken, de meeste vorig jaar en Vegas ook nog. Nu is er ineens geo restriction voor Nederland :(
Beloof wat voor de rest van het seizoen. Meeste wedstrijden zitten tegenwoordig al achter de Belgische decoder waar wij Nederlanders met geen mogelijkheid naar kunnen kijken. Het was een heel stuk beter geregeld met Vier waar de crossen achter de Belgische decoder voor de rest gratis te zien was via een livestream.
Goed voor de internationaliseren van de sport ;)

Gerboon
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 28 jul 2013 19:56

Gerboon 24 sep 2016 23:12

Meeste streams zijn te vinden op https://www.procyclinglive.com/livestream/
Prima kwaliteit en doorgaans keuze uit meerdere streams

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4696
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 sep 2016 09:49

rondje schreef:................ Meeste wedstrijden zitten tegenwoordig al achter de Belgische decoder waar wij Nederlanders met geen mogelijkheid naar kunnen kijken. Het was een heel stuk beter geregeld met Vier waar de crossen achter de Belgische decoder voor de rest gratis te zien was via een livestream.
Goed voor de internationaliseren van de sport ;)

Voor een groot deel van de Belgen is dit ook rampzalig (want kijken tv via Proximus-decoder=geen veldrijden), enkel gunstig voor Telenet-abonnees (voor sommige races moet je dan ook nog eens een betalend pakket hebben).
Vorig jaar heb ik ook al een aantal crossen moeten missen die niet meer via live-stream te zien waren door restrictie ivm de geolocatie. Dat is dus niet alleen in Nederland.

Alles wat ze doen zal verkleining van de sport tot gevolg hebben. Ben eens benieuwd naar de bezoekersaantallen op de crossen zelf in het eerste jaar zonder Nys en het effect op de startpremies ervan.

Ik heb het gehad. Ik doe geen moeite meer en ga gewoon zelf lekker fietsen.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 25 sep 2016 10:07

Kun je die geolocatie niet via een vpn als Hola omzeilen?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie