Pinarello Prince
Ik kan deze nieuwe fiets kopen. Wat denken jullie ?
Het is een speciale actie van Pinarello , enkel te koop in Italie.
Pinarello Prince HMUD in the
white colour (only this colour)
with components by Campagnolo Centaur and wheel set Most wildcat for the
special price of 2.212,50 EUR or with Shimano Ultegra and wheel set Most
wildcat for the special price of 2.245 EUR
Het is een speciale actie van Pinarello , enkel te koop in Italie.
Pinarello Prince HMUD in the
white colour (only this colour)
with components by Campagnolo Centaur and wheel set Most wildcat for the
special price of 2.212,50 EUR or with Shimano Ultegra and wheel set Most
wildcat for the special price of 2.245 EUR
Josebã schreef:Waar te koop dan? Want een Prince met Centaur voor dat geld gaan bij mij belletjes rinkelen.
Gewoon te koop in elke fietswinkel in Italie waar men Pina verkoopt maar actie met beperkte voorraad.
Collega van mij gaat morgen bestellen . Ik heb mijne FP7 van vorig jaar , trouwens ook rechtstreeks in Italie gekocht .
gupe schreef:Josebã schreef:Waar te koop dan? Want een Prince met Centaur voor dat geld gaan bij mij belletjes rinkelen.
Gewoon te koop in elke fietswinkel in Italie waar men Pina verkoopt maar actie met beperkte voorraad.
Collega van mij gaat morgen bestellen . Ik heb mijne FP7 van vorig jaar , trouwens ook rechtstreeks in Italie gekocht .
Waar heb je je fiets besteld en waar gaat je collega dat doen?
gupe schreef:Bij Flarer in Merano . Ik heb mijn FP7 frame daar vorig jaar gaan ophalen , prijs 2000 EUR.
Kleine winkel maar ze hebben werkelijk alles van Pina , Colnago en De Rosa.
Die ken ik. Ben daar meerdere malen geweest en 2x een fiets gekocht. Prima zaak. Maar een MUD ken ik niet en google ook niet, althans niet als fiets.
pinarello schreef:gupe schreef:Bij Flarer in Merano . Ik heb mijn FP7 frame daar vorig jaar gaan ophalen , prijs 2000 EUR.
Kleine winkel maar ze hebben werkelijk alles van Pina , Colnago en De Rosa.
Die ken ik. Ben daar meerdere malen geweest en 2x een fiets gekocht. Prima zaak. Maar een MUD ken ik niet en google ook niet, althans niet als fiets.
Wel wat die HMUD wil zeggen weet ik ook niet . Ben ook aan't zoeken geweest maar niks gevonden . Ik zal morgen eerst is navragen bij Flarer.