Koolstop zijn in het algemeen zachte blokken , sparen dus de velgen, mits je blokken en velgen na de regenrit goed schoonmaakt.
Hoe lang ze meegaan is dus niet zo heel interessant.
Anekdotisch heb ik nog nooit 1 Koolstop blok versleten, maar ik rem ook heel weinig.
nieuwe remmen kopen
ik heb gewoon aluminium velgen. zijn zachte blokken dan goed of juist niet zo goed? remmen koolstop blokken ook goed in de regen? zeker voor de winterperiode is dit prettig om te wetenKeezx schreef:Koolstop zijn in het algemeen zachte blokken , sparen dus de velgen, mits je blokken en velgen na de regenrit goed schoonmaakt.
Anekdotisch heb ik nog nooit 1 Koolstop blok versleten, maar ik rem ook heel weinig.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Ik heb met mountainbiken een tijdje koolstop blokken gebruikt in mijn Shimano XT remmen, een echt verschil met officiele shimano blokken merkte ik niet, ging niet beduidend langer mee of krachtiger, maar wel gewoon goede kwaliteit.
Mijn koolstop blokken waren juist heel snel op vergeleken met andere merken.Keezx schreef:Koolstop zijn in het algemeen zachte blokken , sparen dus de velgen, mits je blokken en velgen na de regenrit goed schoonmaakt.