Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!
-
nagtie
- Forum-lid
nagtie
05 mei 2010 01:41
Daniel1975 schreef:Rose, dat kan iedereen die enigzins iets van fietsen af weet.....
(overigens geloof ik wel dat Eric zijn zaakjes goed voor elkaar heeft hoor)
Dat blijkt dus vies tegen te vallen daniel!
Ik ben nu 2 keer met het zelfde bij een door de leden goed geadviseerde winkel geweest waarvan er 1 van de 2 medewerkers, in een mail nog durft te beweren dat het niet aan zijn 10 jaar lange sleutel ervaring kan liggen.. (tussen de regels door zou het dus mijn fout zijn).
Dus als een FM geen vieze handen wilt, dan kan die het dus niet!
-
sharkman113
- Forum-lid HC
sharkman113
05 mei 2010 20:44
Als alles goed en naar behoren is gemonteerd is afstellen een fluitje van een cent. (stelt eigenlijk niets voor). Goed kabels monteren kunnen er maar heel weinig (en bijna geen fietsenmaker gunt zich daar de tijd voor), is aan deze basisvoorwaarde niet voldaan dan blijft het tobben en redt zelfs de beste fietsenmaker het niet met alleen afstellen.
-
Erik
- Forum-lid
Erik
05 mei 2010 22:29
Waar je je fiets laat onderhouden maakt helemaal niets uit voor de garantie op je frame, dat mag wettelijk gezien volgens mij ook niet eens. Zou trouwens ook niet best zijn, want anders had ik nu op geen van mijn frames meer garantie aangezien er niemand behalve ikzelf aan mijn fietsen mag sleutelen.

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
-
superrose
- Forum-lid
-
Contact
superrose
05 mei 2010 22:33
lol...... sleutelverbod... eerst paar duizend neerleggen en er dan niet mee mogen spelen?
-
Erik
- Forum-lid
Erik
05 mei 2010 22:38
Ik mag er wel mee spelen, maar de fm lekker niet.

Tenzij je bedoelt dat de fm mij een paar duizend gaat geven om mijn fiets af te stellen, dan zou ik er misschien nog wel eens over na willen denken...

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells