Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Olympische spelen 2016

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 18 aug 2016 13:05

Het is DAFNE

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 18 aug 2016 13:07

Sha Kokken schreef:
J.Edge87 schreef:ik vind het eerder een uiting van: ik zou normaal gezien moeten winnen, jij bent niet de verdiende winnaar. dus ik gooi van woede mijn schoenen op de grond. dus met zo;n reactie vind ik de winst van Thompson niet geaccepteerd en dat vind ik niet eerlijk.
Je hebt recht op je mening maar hier claim je haar drijfveren te kennen. En die ken jij niet.
Misschien is ze alleen kwaad op zichzelf en heeft het niets met de omgeving te maken.
nope. als je goed leest schreef ik: "ik vind het een uiting". ik zeg niet dat het zo is. het lijkt me wel dat ze kwaad is op zichzelf... op wie anders. 8-)
is het fietsen aan het her-ontdekken

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 18 aug 2016 13:09

daniel1975 schreef:
53x11 schreef: maar ik begreep al dat half Nederland er over viel dat Dafne haar schoenen op de grond gooide.
Tuurlijk, dat is diezelfde helft die het een schande vindt dat Yuri naar huis moest die de woorden commercie en ambitie maar als iets negatiefs zien.

Enorm balen voor Daphe, maar niet geheel onverwacht. Een kanon als ET mag je NOOIT afschrijven. Dat soort atleten hebben pieken op het juiste moment tot een kunst verheven.
mmm dus omdat ik het stom vind dat ze haar schoenen op de grond gooit, snap ik niets van ambitie en commercie? een afwijkende mening over iets en dan ben je negatief over ambitie. mmmmwa.... ik schat je doorgaans hoger in.
is het fietsen aan het her-ontdekken

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 18 aug 2016 13:13

monsieurpinot schreef:Maar een persoonlijke voorkeur mag toch wel
J.Edge87 schreef:Joh. Logisch dat iedereen dat op z'n eigen manier doet. Maar ik mag er toch van vinden wat ik wil.
Ja, lekkere dooddoeners.

copperzzz
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 14 aug 2013 21:11

copperzzz 18 aug 2016 13:16

Ik houd persoonlijk niet zo Daphne. Beetje ster allures gekregen. Zoals zij omgaat met haar zilveren medaille krijg je niet het publiek achter je, dat was ook al niet na de 100m. Ik zie verder niemand zo agressief reageren als haar. Vind haar sowieso te mannelijk :p nee ik zie lieveren anderen winnen die meer lachen of in tranen zijn.

Vond de twee vrouwen die elkaar hielpen nadat ze vielen wel echt prachtig om te zien. Dat is de olympische spielen die we willen zien.
Laatst gewijzigd door copperzzz op 18 aug 2016 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 18 aug 2016 13:17

kxlight schreef:
monsieurpinot schreef:Maar een persoonlijke voorkeur mag toch wel
J.Edge87 schreef:Joh. Logisch dat iedereen dat op z'n eigen manier doet. Maar ik mag er toch van vinden wat ik wil.
Ja, lekkere dooddoeners.
tsja. wat wil je als je reageert op een post dat iedereen anders het verwerkt. over dooddoeners gesproken. lees mijn posts maar terug en mwa, ik vind niet dat ik dooddoeners heb geschreven. maar misschien een afwijkende mening dat menigeen hier op het forum. :mrgreen:
is het fietsen aan het her-ontdekken

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 aug 2016 13:20

J.Edge87 schreef:
daniel1975 schreef:
53x11 schreef: maar ik begreep al dat half Nederland er over viel dat Dafne haar schoenen op de grond gooide.
Tuurlijk, dat is diezelfde helft die het een schande vindt dat Yuri naar huis moest die de woorden commercie en ambitie maar als iets negatiefs zien.

Enorm balen voor Daphe, maar niet geheel onverwacht. Een kanon als ET mag je NOOIT afschrijven. Dat soort atleten hebben pieken op het juiste moment tot een kunst verheven.
mmm dus omdat ik het stom vind dat ze haar schoenen op de grond gooit, snap ik niets van ambitie en commercie? een afwijkende mening over iets en dan ben je negatief over ambitie. mmmmwa.... ik schat je doorgaans hoger in.
Ik noem je niet persoonlijk toch?
Ik constateer alleen dat er een grote groep Nederlanders is die erg negatief reageert op commercie en ambitie en die liever de underdog steunt. Zie niet goed in wat er niet klopt aan die conclusie?
Less is bore

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 aug 2016 13:24

Oh en als toevoeging: een 'we hebben het toch wel goed gedaan ondanks alles'-reactie van Lotto Jumbo vinden 'we' weer niet voldoende ambitieus en snel tevreden gesteld.
Tis niet snel goed ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 18 aug 2016 13:29

daniel1975 schreef: Ik noem je niet persoonlijk toch?
Ik constateer alleen dat er een grote groep Nederlanders is die erg negatief reageert op commercie en ambitie en die liever de underdog steunt. Zie niet goed in wat er niet klopt aan die conclusie?
je noemt me niet persoonlijk, maar ik hoor dus bij 'het deel dat valt over het feit dat dafne haar schoenen op de grond gooide'. dus dan hoor ik volgens jou automatisch bij 'die helft die het schande vinden dat Yuri naar huis moest en die woorden als ambitie en commercie negatief zien.'

die link daartussen snap ik inderdaad niet :?
is het fietsen aan het her-ontdekken

Gebruikersavatar
Martin Swinkels
Forum-lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 aug 2013 21:58
Locatie: Hilversum
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 18 aug 2016 13:33

Er werd hoe dan ook voor de zoveelste keer "Historie Geschreven".

Als Dafne haar frustratie en kwaadheid vóór de wedstrijd had gevoeld, had het wellicht een 10e gescheeld..

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 18 aug 2016 13:35

J.Edge87 schreef: tsja. wat wil je als je reageert op een post dat iedereen anders het verwerkt. over dooddoeners gesproken. lees mijn posts maar terug en mwa, ik vind niet dat ik dooddoeners heb geschreven. maar misschien een afwijkende mening dat menigeen hier op het forum. :mrgreen:
De dooddoener is dat je zegt dat je mag vinden wat je wilt.

Overigens was de start van de discussie dat je niet begreep dat Dafne met haar schoenen gooide en dat Epke cs dat toch anders deden. Blijkbaar vond je toen nog dat iedereen dat op dezelfde manier moest verwerken... of begreep ik jou daar dan verkeerd?

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2440
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 18 aug 2016 13:53

Het is heel simpel, als je aan de finish een 10de van een sec.. tekort komt, en de winnaar dan ook nog eens de snelste tijd van het jaar heeft gelopen, dan moet je gewoon erkennen dat je niet goed genoeg was.
Dat je dan begint te gooien met dingen heb ik geen probleem mee. Dat er mensen zijn die daar wel een probleem mee hebben vind ik ook ok. Gewoon even op het moment de frustratie loslaten is niet verkeerd, maar niet iedereen doet dat op dezelfde manier

Plaats reactie