nieuwe fiets
Tijd voor een nieuwe!
Denk aan oa Prorace Moros,Cube Agree,Viper Verbier,....
Prijsklasse is dan rond de 1500 als je voor een Shimano 105 gaat.
Laat maar horen !
Deze fietsen ,niet gekend door vele would-be's,zijn verkrijgbaar bij dealers in de buurt en het is dan ook de bedoeling ze daar te bestellen en het onderhoud te laten uitvoeren.
Wat ik heb gemerkt na een tijdje opzoekwerk is dat fietsen van de grore merken met dezellfde configuratie heel wat duurder uitvallen.
Prijs-kwaliteitsverhouding is voor mij alles.
Zo heb ik vorig jaar een Mtb gekocht voor 999,een Bulls met volledige XT group.
Meer moet dat niet zijn.
Fiets zowat 5000 met de race en 1000 met de MTB,woon in de Hauts-Ardennes.
Laat maar horen !
Deze fietsen ,niet gekend door vele would-be's,zijn verkrijgbaar bij dealers in de buurt en het is dan ook de bedoeling ze daar te bestellen en het onderhoud te laten uitvoeren.
Wat ik heb gemerkt na een tijdje opzoekwerk is dat fietsen van de grore merken met dezellfde configuratie heel wat duurder uitvallen.
Prijs-kwaliteitsverhouding is voor mij alles.
Zo heb ik vorig jaar een Mtb gekocht voor 999,een Bulls met volledige XT group.
Meer moet dat niet zijn.
Fiets zowat 5000 met de race en 1000 met de MTB,woon in de Hauts-Ardennes.
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Hallo, ik begrijp je in tegenstelling tot bovenstaande (eerder zielige) reactie's wel.
Eerste en meteen meest cruciale vraag:
- Wil je via het net bestellen en verder op jezelf aangewezen zijn of wil je kunnen terugvallen op een fietsmaker?
Als je dat weet wil ik gerust mijn mening geven.
- Wil je via het net bestellen en verder op jezelf aangewezen zijn of wil je kunnen terugvallen op een fietsmaker?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Ijzeren Briek schreef:Hallo, ik begrijp je in tegenstelling tot bovenstaande (eerder zielige) reactie's wel.
Het lijkt mij normaal dat wanneer je advies of iets dergelijks wilt je zelf allereerst wat meer informatie geeft...
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Elboutero schreef:Ijzeren Briek schreef:Hallo, ik begrijp je in tegenstelling tot bovenstaande (eerder zielige) reactie's wel.
Het lijkt mij normaal dat wanneer je advies of iets dergelijks wilt je zelf allereerst wat meer informatie geeft...
En als we die niet hebben gaan we uiteraard de kleutertoer op?
Het blijven zielige reactie's.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
happyluna schreef:Tijd voor een nieuwe!
Laat maar horen !
De reacties tot nu waren allemaal gebaseerd op bovenstaande gebrekkige vraagstelling. Nu heb je nadien de vraagstelling keurig bewerkt maar dan komt de vraag niet weer hoog in het forum te staan. En word je niet gelukkiger want dat heeft gevolgen voor de hoeveelheid reacties.
Hiermee help ik je dus een handje.
Inhoudelijk kan ik je met genoemde fietskes niet vooruit helpen. Succes.
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Goed gezien en gedaan Farelli!!
Als je afhankelijk wil zijn van een fietsmaker en je hebt al een Bulls dan zou ik voor je racefiets daar ook eens gaan kijken. Ze zijn ongelooflijk sterk met hun prijzen en kwalitatief zijn ze ook dik in orde. Denk prijs/kwaliteit beter dan de de 3 die je al vernoemde.
Als je afhankelijk wil zijn van een fietsmaker en je hebt al een Bulls dan zou ik voor je racefiets daar ook eens gaan kijken. Ze zijn ongelooflijk sterk met hun prijzen en kwalitatief zijn ze ook dik in orde. Denk prijs/kwaliteit beter dan de de 3 die je al vernoemde.
Bulls is inderdaad prima! De Cube die je noemt is een geweldig strakke fiets, zowel optisch als in de praktijk. Die zou ik graag in de schuur willen hebben als koersfietsje. De beide andere die je noemt ken ik niet.