fiets mei
Persoonlijk vind ik dat absoluut niet normaal, maar ik denk niet dat je dit aan Fiets moet verwijten. Shimano heeft gewoon een inferieure ketting geproduceerd en Fiets legt heel helder uit wat er aan mankeert.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Fiets schrijft een belabberde conclusie voor z'n lezers. Punt.
Ik zal op m'n werk een opdrachtgever eens een advies schrijven over een brug in z'n gemeente/provincie/o.i.d. met de volgende conclusies:
- kwalitatief prima
- niet bestand tegen pekel dus er mag niet gestrooid worden op de brug
- als u de brug niet blootstelt aan dooizouten, zal de brug niet zo snel instorten
- let op: elke dag na de spits inspecteren op scheuren
Veel plezier met uw brug. Fijne dag nog!
Ik zal op m'n werk een opdrachtgever eens een advies schrijven over een brug in z'n gemeente/provincie/o.i.d. met de volgende conclusies:
- kwalitatief prima
- als u de brug niet blootstelt aan dooizouten, zal de brug niet zo snel instorten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eet jij rauwe citroenen bij je ontbijt ofzo?
Er staat perfect uitgeschreven wat de problemen zijn waar je als gebruiker tegenaan kunt lopen. Iedereen kan zijn/haar eigen conclusie hieruit opmaken.
Nogmaals hulde dat het zo duidelijk is uitgezocht en gepubliceerd!
Er staat perfect uitgeschreven wat de problemen zijn waar je als gebruiker tegenaan kunt lopen. Iedereen kan zijn/haar eigen conclusie hieruit opmaken.
Nogmaals hulde dat het zo duidelijk is uitgezocht en gepubliceerd!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="litespeed"]Fiets schrijft een belabberde conclusie voor z'n lezers. Punt.
- kwalitatief prima
[/quote]
Goed plan !
Dan wordt het belastinggeld tenminste eens nuttig besteed aan gedegen onderzoeken / adviezen
't Lijkt me sowieso geen probleem, er schijnt wel eens iets geroepen te worden in de trant van
"opwarming van de aarde door... " dus strooizout is niet meer nodig.
Shimano had gewoon een vooruitziende blik
(maar helaas hielden ze geen rekening met afgelopen winter)
- kwalitatief prima
[/quote]
Goed plan !
Dan wordt het belastinggeld tenminste eens nuttig besteed aan gedegen onderzoeken / adviezen
't Lijkt me sowieso geen probleem, er schijnt wel eens iets geroepen te worden in de trant van
"opwarming van de aarde door... " dus strooizout is niet meer nodig.
Shimano had gewoon een vooruitziende blik
(maar helaas hielden ze geen rekening met afgelopen winter)
[quote="Daniel1975"]Eet jij rauwe citroenen bij je ontbijt ofzo?
Nogmaals hulde dat het zo duidelijk is uitgezocht en gepubliceerd![/quote]
Waarom reageer je zo? In een discussie ga je in op elkaars argumenten. Ik heb mijn deel gedaan, maar jij blijft enkel jubelen en reageert niet op mijn argumenten aangaande de conclusies.
Je hebt ogenschijnlijk moeite met inhoudelijke argumenten net als in het Fietschallenge-topic waar 'fingerz' en 'Rikkert' een inhoudelijk punt hadden en niet op de man (Rodrick) aan het spelen waren.
Nogmaals hulde dat het zo duidelijk is uitgezocht en gepubliceerd![/quote]
Waarom reageer je zo? In een discussie ga je in op elkaars argumenten. Ik heb mijn deel gedaan, maar jij blijft enkel jubelen en reageert niet op mijn argumenten aangaande de conclusies.
Je hebt ogenschijnlijk moeite met inhoudelijke argumenten net als in het Fietschallenge-topic waar 'fingerz' en 'Rikkert' een inhoudelijk punt hadden en niet op de man (Rodrick) aan het spelen waren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Reageer je ook nog even op rbr dan?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
trippleplayer
- Forum-lid
Fiets heeft de feiten gepubliceerd, en laat de conclusie aan de lezer over.
Als ik lees: "inspecteer dagelijks" dan ga ik die ketting dus niet kopen.
Als ik lees: "inspecteer dagelijks" dan ga ik die ketting dus niet kopen.