Veldrijden 2016/2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is er dan zo mooi aan dat veldrijden? Altijd dezelfde toppers op hetzelfde rondje met min of meer dezelfde uitslag.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
+1 voor beidenTheo V schreef:[*]Dat heb ik nou met schaatsen.daniel1975 schreef:Wat is er dan zo mooi aan dat veldrijden? Altijd dezelfde toppers op hetzelfde rondje met min of meer dezelfde uitslag.![]()
vroeger vond ik schaatsen wel leuk om te kijken. maar het is wel saai geworden. veldrijden houd ik ook geen uur vol haha.
is het fietsen aan het her-ontdekken
- oldandslow
- Forum-lid
Als Lars Boom weer meedoet kunnen we misschien weer kijken naar zatte Belgische supporters die met bier gooien.
Of wordt dat ook al saai? 
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Een beetje net als de Tour dus: Iedere dag met hetzelfde groepje een paar bergen beklimmen, met aan het einde van de drie weken een winnaar die al na week 1 in het geel reed.daniel1975 schreef:Wat is er dan zo mooi aan dat veldrijden? Altijd dezelfde toppers op hetzelfde rondje met min of meer dezelfde uitslag.
Matthieu blijft rommelen met zijn knieen
Hopelijk houdt hij het hele crossseizoen vol
http://www.sport.be/nl/wielrennen/veldr ... _ID=773228
-
Quarantanove
- Forum-lid
De beste nieuws uit het artikel : "Op de weg komt hij deze zomer niet meer in actie."sellars schreef:Matthieu blijft rommelen met zijn knieenHopelijk houdt hij het hele crossseizoen vol
Heeft hij minder risico nog meer kwetsuren op te lopen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
Quarantanove
- Forum-lid
Mathieu van der Poel heeft vorig jaar zijn halve crossseizoen gemist door een blessure als gevolg van een val in de Tour de L'Avenir. Extra sneu omdat hij een paar maanden niet heeft kunnen oogsten in zijn regenboogtrui.
Wie het wielrennen een beetje volgt weet dat er in wegwedstrijden erg veel gevallen wordt. Dus vandaar mijn opmerking in mijn vorige reactie ( De beste nieuws uit het artikel : "Op de weg komt hij deze zomer niet meer in actie.")
Als hij de komende maanden niet meer op de weg rijdt is de kans om door een valpartij nog eens mee te maken wat hem vorig seizoen overkwam een stuk minder. En dat mag ik als veldritliefhebber hopelijk toch een pluspuntje vinden.
Wie het wielrennen een beetje volgt weet dat er in wegwedstrijden erg veel gevallen wordt. Dus vandaar mijn opmerking in mijn vorige reactie ( De beste nieuws uit het artikel : "Op de weg komt hij deze zomer niet meer in actie.")
Als hij de komende maanden niet meer op de weg rijdt is de kans om door een valpartij nog eens mee te maken wat hem vorig seizoen overkwam een stuk minder. En dat mag ik als veldritliefhebber hopelijk toch een pluspuntje vinden.