Is geen zwartmakerij of mijn gal spugen. Mijn naam is bekend en iedereen mag weten hoe ik er over denk. Misschien dat Marco iets met deze opmerkingen doet als hij dit leest. Mijn eerste ervaring met Plieger (Gerrit) was nl. wel goed. Had er toen ook vertrouwen in en heb daarom de fiets daar besteld. Ik ben echt ook niet beroerd om de goede dingen te delen. Misschien heb ik ook wel gewoon pech gehad en ging er met monteren bij mij gewoon veel fout. Maar dan nog verwacht ik een fatsoenlijke behandeling door mijn FM.Fietsen?altijd schreef:Gelukkig kun je wel een FM benoemen die het wel goed doet. Dit is toch een beetje zwartmakerij tegen plieger. Meteen ook een account aangemaakt om je frustratie te botvieren.
ervaringen met Plieger Sport (Meerkerk)
- Jan Gulden
- Forum-lid
Bellen op een racefiets mag, moet zelfs.......
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ik snap dat het gewoon balen is. Het zijn veel domme fouten idd.
Maak joe woar
- Jan Gulden
- Forum-lid
Het monteren van een FSA SL-K light crank kon volgens de monteur van Pinarello in La Villa zonder problemen. Het is wel zaak dan de juiste passtukken te gebruiken. Misschien had hij deze niet op voorraad?.........Jan Gulden schreef: Er was zonder overleg een ultegra crankstel gemonteerd ipv de door mij gewenste FSA SL-K light. Dat kon niet volgens Marco ivm de Italiaanse passing (draad).
Bellen op een racefiets mag, moet zelfs.......
Blijkbaar hier een aantal Plieger klanten die het niet kunnen verdragen als er minder positieve berichten over hun favoriete winkel op een publiek forum verschijnen.
Zoals terecht al door anderen is opgemerkt, vergissingen maken we allemaal wel eens. Waar het om draait is of je ook zo verantwoordelijk bent om te zeggen "my bad" en het vervolgens netjes op te lossen.
Zoals terecht al door anderen is opgemerkt, vergissingen maken we allemaal wel eens. Waar het om draait is of je ook zo verantwoordelijk bent om te zeggen "my bad" en het vervolgens netjes op te lossen.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Wel ter verduidelijking. Ik ben nog nooit bij Plieger geweest. Erg ver weg van waar ik woon en nog nooit eerder van gehoord.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben niet helemaal thuis in de shimano houders, maar bij Campa is het godsonmogelijk dat een blokje eruit trilt. Zit bij mij nooit een boutje in.Jan Gulden schreef:Blokje zat er goed in, kwam door het trillen bij het afdalen los te zitten, bij het remmen schot hij er weer in. Oorzaak was het niet vastgedraaide boutje om het blokje te borgen. Is er idd niet uitgegaan maar zat gewoon los.daniel1975 schreef:Dit was ook mijn eerste gedachte!JasperGR schreef:Hoe kan nou een remblok eruit zijn gegaan??? Ik weet niet wat je met de fiets doet, achterstevoren fietsen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alleen al vanwege die opmerking heb ik mijn twijfels bij de rest van het verhaal.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
-1 over de Plieger klantenNicoNB schreef:Blijkbaar hier een aantal Plieger klanten die het niet kunnen verdragen als er minder positieve berichten over hun favoriete winkel op een publiek forum verschijnen.
+1 over "my Bad"
+1 over de sociale vaardighedenJan Gulden schreef:
Nu weet ik dat niet iedereen even vriendelijk is, maar op het gebied van sociale vaardigheden kan hij nog wel wat leren. Van het monteren van (heel dure) fietsen trouwens ook.
-1 over het monteren van fietsen (goedkoop/duur)
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 17 jul 2016 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Wat begrijp je niet?Jans schreef:Das duidelijk @colnagofreak. Ben ik zo dom of zijn er meer die niet begrijpen wat je bedoelt.
Ik ben al jaren klant bij Plieger, ik hoor ook vaak van diverse kanten dat ze Marco een "hork" vinden. Tja....hij kan soms wat stug overkomen, maar over sleutelen aan een fiets hoef je hem echt niets te leren.
Als er iets is met mijn fiets, vertrouw ik deze het liefst toe aan Marco.
Het maakt mijn echt niet uit dat er kritiek geuit wordt op mijn "favorieten" fietsenmaker/fietsenzaak. Ik heb geen aandelen en slaap er niets minder door.
Maar 1 slecht voorbeeld op een forum zegt niet gelijk iets over de FM of zaak.
Je moet ook niet vergeten dat een verhaal 2 kanten heeft, er heeft een paar jaar terug ook eens een verhaal gestaan over een Opera, hierin werd Plieger ook afgebrand. Dit verhaal later ook van Gerrit te horen gekregen toen bleek de vork toch iets anders in de steel te zitten.
Plieger heeft al vele jaren een vaste en tevreden klantenkring uit geheel Nederland, en dat is niet voor niets!
PS de post even aangepast misschien snap dan iedereen het!
Ik begreep je + en - tjes niet, maar dat was je inmiddels duidelijk, terwijl je toch nog vraagt wat ik niet begrijp.
Ik vergeet zeker niet dat een verhaal 2 kanten heeft, maar het valt mij op dat dit soort bijdragen veelal af gedaan worden met iets van : TS moet niet zeuren. Ik vind dat dit in ieder geval een ander kan helpen om zeker vooraf hele duidelijke afspraken te maken. Dan weet je in ieder geval dat over de afspraken geen discussie hoeft te zijn.
Maar Colnago, als je het de vorige keer er met Gerrit over gehad heb, ik zou zeggen ga je licht opsteken.
Ik vergeet zeker niet dat een verhaal 2 kanten heeft, maar het valt mij op dat dit soort bijdragen veelal af gedaan worden met iets van : TS moet niet zeuren. Ik vind dat dit in ieder geval een ander kan helpen om zeker vooraf hele duidelijke afspraken te maken. Dan weet je in ieder geval dat over de afspraken geen discussie hoeft te zijn.
Maar Colnago, als je het de vorige keer er met Gerrit over gehad heb, ik zou zeggen ga je licht opsteken.
Het anders afmonteren van mijn nieuwe fiets zonder mij daarover te contacteren, zou ik volledig over de zeik van gaan... Dat hoort absoluut niet en als je dan achteraf nog hoort dat het eventueel wel past dan loop ik met een grote boog om deze FM heen....Jan Gulden schreef:Het monteren van een FSA SL-K light crank kon volgens de monteur van Pinarello in La Villa zonder problemen. Het is wel zaak dan de juiste passtukken te gebruiken. Misschien had hij deze niet op voorraad?.........Jan Gulden schreef: Er was zonder overleg een ultegra crankstel gemonteerd ipv de door mij gewenste FSA SL-K light. Dat kon niet volgens Marco ivm de Italiaanse passing (draad).
YFood !!!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen, om vervolgens hier het verhaal van Plieger te publiceren?Jans schreef:I
Weinig zin in om hier als advocaat van de duivel te gaan spelen.
Ik mijn zegje gedaan en zal mij niet verder mengen in deze discussie.