Garmin 510 klikt niet meer in
Ik heb nu al een paar maanden de Garmin Tab Repair van RaceWare (thanks OldSchoolBMX voor de tip). Vind het fijn werken en is er nog niet uitgevallen. Als de vleugeltjes binnen de garantieperiode afbreken dan neem ik aan dat Garmin het op een passende manier compenseer (ik verwacht met een nieuwe Garmin, repareren doen ze namelijk niet aan).
Ondertussen al weer een tijdje geleden de Dogears besteld. Nu is deze ook daadwerkelijk gemonteerd en heb ik er de eerste ritten opzitten.
Heb de Dogears met een paar druppels secondelijm en de schroefjes vastgezet. Daarna zijn de zijkanten van de verbinding en de schroefjes gesealed met lijm. Houdt zich prima en is ook goed bevonden bij ritten over steentjes en slechte wegen. Hoef me in ieder geval niet meer druk te maken dat de Garmin bij onverwachte gaten of boomstronken vliegles krijgt.
Idd wel opletten met insnijden van de aluminium tabs in de mount.
Heb de Dogears met een paar druppels secondelijm en de schroefjes vastgezet. Daarna zijn de zijkanten van de verbinding en de schroefjes gesealed met lijm. Houdt zich prima en is ook goed bevonden bij ritten over steentjes en slechte wegen. Hoef me in ieder geval niet meer druk te maken dat de Garmin bij onverwachte gaten of boomstronken vliegles krijgt.
Idd wel opletten met insnijden van de aluminium tabs in de mount.