Komende zaterdag de Decathlon Limburg Classic, in belgisch Haspengouw limburg, met 70, 123 en 157 km's. Hoogtemeters zijn me onbekend....Was volgens mij vorig jaar de DVV Classic, nu dus Decathlon als hoofdsponsor. 15 euro inschrijving is een mooi prijs voor deze Belgische toertocht. Nog meer forummers die hem gaan rijden?
http://www.sport.be/cyclingtour/limburg ... 6/nl/info/
Decathlon Limburg Classic 11/6/2016
-
dwangarbeider
- Forum-lid
Ik vind 15 euro toch redelijk aan de prijs voor deze tocht. Het parcours is niet slecht voor deze streek maar een echte uitdaging is het ook weer niet. Veel kimmetjes hebben de naam "berg" gekregen en dat is toch hele optimistische naamgeving. In deze streek zijn regelmatig tochten van bvb de VWB die eigenlijk hetzelfde bieden voor maar 5 euro inschrijving.
Hoedanook zal deze tocht toch weer (heel) veel deelnemers hebben en organistorisch zal het wel in orde zijn.
Oh ja ik meen dat de 157km iets van 1300 hoogtemeters heeft.
PS Dezelfde dag wordt ook Rekem-Francorchamps gereden, deze is toch meer een aanrader als het je om hoogtemeters te doen is.
Hoedanook zal deze tocht toch weer (heel) veel deelnemers hebben en organistorisch zal het wel in orde zijn.
Oh ja ik meen dat de 157km iets van 1300 hoogtemeters heeft.
PS Dezelfde dag wordt ook Rekem-Francorchamps gereden, deze is toch meer een aanrader als het je om hoogtemeters te doen is.
Heb deze tocht gereden vandaag, de 157km met 1387 hms volgens mijn Garmin. Erg mooi parcours, lekkere klimmetjes die aangegeven werden met borden vwb lengte en stijgingspercentage. Er zaten zelfs een aantal kasseienstroken in! Verzorging top, ook alle (gevaarlijke) kruisingen voorzien van seingevers. Ik vind de €15,- wel verantwoord.