Alles over vakanties op én met de fiets

Parijs-Roubaix 12 juni 2016 (VCR)

renec
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2013 20:38

renec 08 jun 2016 22:28

Het lijkt wel of we gaan survivalen .
het wordt mijn eerste keer, maar zodra ik het nodig heb zal ik mijn vinger of wiel omhoog steken...

Nu eerst de fles Port leeg maken en rusten..als Zoetemelk

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 jun 2016 19:21

renec schreef:Het lijkt wel of we gaan survivalen .
Een rit die ruim 200km verder de finish heeft dan een toertocht waar je niet verder van "huis" komt dan 60km is toch een ander ding. NOg los van de kasseien.
renec schreef:Nu eerst de fles Port leeg maken en rusten..als Zoetemelk
I LOVE PORT!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoetemelk (en velen weten dit niet) is een keer vierde geworden. Een keer of 8 uitgereden en meestal rond plek 20-25.

De TomTom ingesteld voor m'n lief met de basis-stops:

Afbeelding

Delange63
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 apr 2016 13:32

Delange63 09 jun 2016 21:02

Morgen lekker vrij. Op m'n gemak spulletjes pakken......heerlijk die voorpret.

Port heb ik niet in huis, dan maar een goede single malt...... :lol:

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 jun 2016 21:31

Delange63 schreef:.

Port heb ik niet in huis, dan maar een goede single malt...... :lol:
Op dit moment is het wat uitgedund maar er staan er wel eens 50 plus :oops:

Laphroaig, Caol Ila, Ardbeg, Lagavulin zijn natuurlijk wel echte kassei whisky's :mrgreen:

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 jun 2016 22:05

Gastheerg schreef: Hulpmiddel om mentaal in de juiste stand te gaan staan
Afbeelding
Hee, deja vu.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 10 jun 2016 08:17

Als er iemand gratis in een hotel dichtbij wil zitten mogen ze mij mailen. Ik heb besloten toch niet te gaan.

Mailen kan naar fokkensf@gmail.com

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 jun 2016 10:29

@TumTumTum: foto heb ik ook gemaakt dat ik daar met jouw was ;)

@Ferry: jammer! Teaser later deze zomer?

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 10 jun 2016 10:44

@gastheerg altijd goed stuur maar eens een email als het zover is. Als je nog een kassei wilt ophalen die staat ook klaar bij de finish.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 11 jun 2016 17:53

Startnummer gehaald en even kijken bij de eerste strook. Dat is Troisville. Bizar hoe goed deze strook erbij ligt
Of dat morgen ook zo is :mrgreen:

Delange63
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 apr 2016 13:32

Delange63 11 jun 2016 19:03

:winkthumb:
Had dat niet verwacht na die bui van rond vijven....

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 jun 2016 18:49

Ben inmiddels thuis. Was een behoorlijke snelle maar ook de zwaarste. Met het voorste groepje de eerste stenen op maar dei gasten reden eigenlijk te hard voor me. Daarna 140km solo want uit de achtergrond kwam niet veel.
Dat viel smerig tegen want de wind was toch niet onze vriend vandaag.
Tegen een bekende aangelopen en de finale samen gedaan. Niet kop over kop maar lekker babbel, babel voor mentale steun. Voor je het weet ben je dan weer een flink stuk verder.

Fiets ziet er niet uit want met name in het begin heel veel blubber op de kasseien. 1 keer lek maar met 5 bar en ruim 90kilo (ook nog een stalen retro fiets,) is dat ook wel de grens opzoeken.

Geen blaren en geen regen. Dat laatste is niet helemaal waar. Werkelijk toen ik over de streep fietste begon het te druppelen wat vrij snel overging in een heftige hoosbui.

Op dit moment zitten er nog mensen op het parcours en hopelijk wordt het niet te nat.

Ergernis van de dag: 80% chicken-run in het bos..................................zelfs met de MTB???

Ik zal kijken of en nog wat plaatjes zijn die de moeite zijn.

Gebruikersavatar
AmstelGoldRaas
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 15 nov 2015 21:15

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 12 jun 2016 19:11

Gastheerg schreef:Ben inmiddels thuis. Was een behoorlijke snelle maar ook de zwaarste. Met het voorste groepje de eerste stenen op maar dei gasten reden eigenlijk te hard voor me. Daarna 140km solo want uit de achtergrond kwam niet veel.
Dat viel smerig tegen want de wind was toch niet onze vriend vandaag.
Tegen een bekende aangelopen en de finale samen gedaan. Niet kop over kop maar lekker babbel, babel voor mentale steun. Voor je het weet ben je dan weer een flink stuk verder.

Fiets ziet er niet uit want met name in het begin heel veel blubber op de kasseien. 1 keer lek maar met 5 bar en ruim 90kilo (ook nog een stalen retro fiets,) is dat ook wel de grens opzoeken.

Geen blaren en geen regen. Dat laatste is niet helemaal waar. Werkelijk toen ik over de streep fietste begon het te druppelen wat vrij snel overging in een heftige hoosbui.

Op dit moment zitten er nog mensen op het parcours en hopelijk wordt het niet te nat.

Ergernis van de dag: 80% chicken-run in het bos..................................zelfs met de MTB???

Ik zal kijken of en nog wat plaatjes zijn die de moeite zijn.
Leuk, ik kijk al uit naar de plaatjes! Respect als je zo'n loeizware tocht kunt volbrengen.

En wat die chicken-run betreft: waarom doen dat soort mensen in godsnaam aan P-R mee? Je gaat bij de Marmotte de beklimmingen toch ook niet per auto doen?

Plaats reactie