Frame: no name aluminium. Niet bijzonder licht of stijf maar heb er met veel plezier op gereden. Frame is door mij nieuw gekocht en komt met een Bianchi vork die deels van carbon is. Bovenbuis 57 cm, balhoofdbuis 16 cm kaal en 18 cm incl. balhoofd. Eventueel kan het stuur nog een cm hoger. Inclusief ITM zadelpen 27.2 mm. BSA bracket.
Prijs 25€ voor de set.
Shifters Ultegra 6600, 2x10 geschikt voor dubbel of compact. Optisch niet mooi maar technisch 100%. Exclusief kabels. Dacht aan 20€.
Derailleurs. Achter: Shimano 105 5700, staat 8/10. Zelf vorig jaar nieuw gekocht. Schakelt moeiteloos tot 30T. Voor: Tiagra. Samen voor 15€.
Shifters+derailleurs voor 30€. Ketting doe ik er dan gratis bij (KMC 10v die nog goed is).
Wielen: Fulcrum 7. Zitten wat lijmresten op en de lagers moeten vervangen. Zijn echter 100% recht en de remranden zijn nog goed. Body Shimano/SRAM 9/10v. Excl. cassette maar kan er voor 5€ een 12-27 (105 serie) bij doen. Excl. banden. Prijs 25€.
Stuur is een Cannondale C2 stuur, aluminium, made by FSA 42 cm c-c. Mag weg voor niks.
Remmen Ultegra 6600. 15€ voor het setje. Inclusief gebruikte blokken maar excl. kabels.
Zadel en crankstel zijn niet te koop.
Alle genoemde onderdelen in één koop: 100€ incl verzending. Ik laat dan alles gemonteerd (voor zover mogelijk).