Dus het fietsen maar verdeeld over de vrijdagavond en zondagmorgen.
Vrijdagavond op de MTB gestapt met 3 setjes verlichting er op om deze te testen ivm Merida Cross Country van 11/12 juni (450 km noord/zuid solo op GPS).

Dus na de koffie op de MTB gestapt en lekker in de buurt gebleven en wachten tot het donker werd. Duurde best lang, maar uiteindelijk toch zo'n 45 minuten in volledig donker getrapt om te wennen. Alleen nu bekende stukjes en straks over onbekende stukken.
Wellicht nog een keertje trappen in het donker, maar in ieder geval voldoende verlichting.
https://www.strava.com/activities/582456926
Vanmorgen al druilerig, maar alles behalve koud. Op de buienradar gekeken en zou meer aan komen, dus vlot op de crosser gestapt ipv mijn EVO (kon ik die schoon houden).
Op de crosser nu normale wegbandjes, dus feitelijk op een zware racefiets met schijfremmen getrapt.

Blijkbaar heel veel zuurstof in de lucht, want voor mijn doen een mooi gemiddelde van 30,5 km/u over iets meer dan 100 km gereden. Vraag van de dag: Waarom nog een EVO als je op een CX ook lekker kan trappen.......
https://www.strava.com/activities/584038612
Nog maar eens kijken of ik woensdag kan "spijbelen" en mooie "werkdag" op de EVO kan maken.



