MIO 310 - geplande aankomstijd wordt niet getoond
Op mijn mio 310 wordt tijdens het rijden de geplande aankomsttijd niet weergegeven. Waar kan dit aan liggen?
Joop
Joop
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 18 mei 2016 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: topictitel even aangepast ter verduidelijking
Reden: topictitel even aangepast ter verduidelijking
Je kan uiteraard ook gewoon een route rijden zonder te navigeren
Enkel opnemen en fietsen. De aankomsttijd komt pas in beeld nadat echt je op navigeren klikt en een bestemming kiest.
Vervolgens is het nog afhankelijk wel dashboard je ziet.
Je hebt er namelijk meedere die je zelf kan instellen.
Je zegt in je eerste post dat je de verwachtte aankomst tijd niet in beeld hebt en daarna zeg je dat je hem wel in beeld hebt.
Zie je het dataveld wel maar staat er geen waarde? Of zie je het hele veld niet?
Als je geen waarde ziet ga na of je wel echt een route hebt ingesteld (hoe weet de mio anders waar je heen wilt).
Heb je het hele veld niet voeg deze dan via beheren aan een dashboard toe.
Enkel opnemen en fietsen. De aankomsttijd komt pas in beeld nadat echt je op navigeren klikt en een bestemming kiest.
Vervolgens is het nog afhankelijk wel dashboard je ziet.
Je hebt er namelijk meedere die je zelf kan instellen.
Je zegt in je eerste post dat je de verwachtte aankomst tijd niet in beeld hebt en daarna zeg je dat je hem wel in beeld hebt.
Zie je het dataveld wel maar staat er geen waarde? Of zie je het hele veld niet?
Als je geen waarde ziet ga na of je wel echt een route hebt ingesteld (hoe weet de mio anders waar je heen wilt).
Heb je het hele veld niet voeg deze dan via beheren aan een dashboard toe.
Makkelijk, je ziet de kaart dashboard wanneer je geen route hebt ingesteld.
Wanneer je wel een route hebt ingesteld zie je het navigatie dashboard.
Als je dat allemaal zeker weet en geen afstand informatie ziet zou ik eerst een reset naar fabrieks instellingen adviseren.
Heb je meerdere routes geprobeerd?
En probeer eens de surprise me functie.
Wanneer je wel een route hebt ingesteld zie je het navigatie dashboard.
Als je dat allemaal zeker weet en geen afstand informatie ziet zou ik eerst een reset naar fabrieks instellingen adviseren.
Heb je meerdere routes geprobeerd?
En probeer eens de surprise me functie.
ok, verschil kaart en navigatie is me nu duidelijk. Voor wat betreft de aankomsttijd: reset geprobeerd en dat werkte. Inmiddels een ander probleem (voordat ik de reset gedaan had): als ik kies voor dashboard in hoofdmenu krijg ik de foutmelding application error please restart (bovenaan staat MIO Dodge v4.3). Vervolgens programma schijf geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Joop
Joop
If you've recently updated your Cyclo device to the latest 4.4 software version, but are now receiving a "Dodge 4.3 Application" error message, please complete the following steps to resolve this:
Please restart your device
Go to Settings -> Dashboard -> Map > set to 2 info fields
Go to Settings -> Dashboard -> Navigation > set to 2 info fields
Go to Settings -> Dashboard -> Strava Live Segments > set to 2 info fields
Please note: A new patch to resolve this error will be released in the next couple of weeks.