Speedforce stem
Goed idee om dit allemaal te integreren in de stuurpen.
Op het racefietsblog ook al aangekaart.!
Men zoekt alleen nog voldoende investeerders - 638 - om dit in maart 2016 voor $179 op de markt te kunnen brengen, dus . . . . afwachten maar.
Op het racefietsblog ook al aangekaart.!
Men zoekt alleen nog voldoende investeerders - 638 - om dit in maart 2016 voor $179 op de markt te kunnen brengen, dus . . . . afwachten maar.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
leuke ontwikkeling, maar ben persoonlijk meer benieuwd naar de canyon smart bike computer.
@Jorisee hou je er wel rekening mee dat ie (nu nog) alleen in 110 mm -7º lijkt te verschijnen?
lijkt er op alsof ie ook alleen maar leverbaar wordt in 1 1/8 en niet 1 1/4?
@Jorisee hou je er wel rekening mee dat ie (nu nog) alleen in 110 mm -7º lijkt te verschijnen?
lijkt er op alsof ie ook alleen maar leverbaar wordt in 1 1/8 en niet 1 1/4?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
vorkbuis (canyon en giant hebben bijv. 1 1/4)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
1 1/8 = 28,6 mm, dus komt goed
Was benieuwd of er al reviews van deze innovatie waren, maar levering is dus uitgesteld tot eind maart:
https://www.indiegogo.com/projects/spee ... /#/updates
https://www.indiegogo.com/projects/spee ... /#/updates
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer wat geleerd.... dus zelfs daar krijgen we alweer meerdere maten.monsieurpinot schreef:vorkbuis (canyon en giant hebben bijv. 1 1/4)
De fietsindustrie zal pas tevreden zijn als elk merk 100% zijn eigen maatvoerinkje heeft
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Iemand een idee welke maat mijn vorkbuis heeftt? Sensa Milano. Voorvork is Supra Alloy STR8. Kan nergens maatvoeringen vinden? Ben al een tijdje aan het kijken naar een houder voor mijn telefoon eventueel, of een losse GPS (max 200 euro), Dit ziet er toch wel erg bijzonder gelikt uit allemaal. Ben zeer benieuwd naar een gebruikers-review.