Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
Nee_Nee
- Forum-lid HC
Nee_Nee
11 apr 2016 10:42
Precies. Wat mij betreft is zo'n ding voor thuisgebruik hetzelfde als een oplossing waar nog een probleem bijgezocht moet worden.
-
jawie
- Forum-lid
jawie
13 apr 2016 14:46
Nee_Nee schreef:Precies. Wat mij betreft is zo'n ding voor thuisgebruik hetzelfde als een oplossing waar nog een probleem bijgezocht moet worden.
prima oplossing voor een appartement 2 hoog in de stad icm veldrijden. Voor de racefiets voldoet bijna altijd een emmer en een spons.
-
rob86
- Forum-lid
rob86
13 apr 2016 15:15
jawie schreef:Nee_Nee schreef:Precies. Wat mij betreft is zo'n ding voor thuisgebruik hetzelfde als een oplossing waar nog een probleem bijgezocht moet worden.
prima oplossing voor een appartement 2 hoog in de stad icm veldrijden. Voor de racefiets voldoet bijna altijd een emmer en een spons.
idd, daarom heb ik de aqua2go aangeschaft. Druk is een stuk hoger dan een gewone tuinslang hoor... . Ideaal voor de (race)fiets. Maar als je in een huis woont en een hogedruk reiniger hebt, overbodig. Tuinslag volstaat meestal ook wel voor de racefiets, maar poetst toch fijner en sneller met wat meer druk.