Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Koersradio ontvangen

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 30 mar 2016 11:57

Joseba schreef:Dank! Lijkt me dus onmogelijk om vanuit de luie zetel thuis in Overijssel de koersradio in Vlaanderen te kunnen ontvangen.
heb me er (nog) niet in verdiepd, maar kan je niet via internet eea beluisteren???
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

ProTon
Forum-lid

Gebruikersavatar ProTon 30 mar 2016 12:10

Joseba schreef:Dank! Lijkt me dus onmogelijk om vanuit de luie zetel thuis in Overijssel de koersradio in Vlaanderen te kunnen ontvangen.
Klopt, dat gaat niet lukken.
Mocht je nou langs de route wonen en ze komen in je ontvangstgebied dan wel.

Je kan wel bij bv een McDrive gaan staan en dan luisteren naar de bestellingen die via de praatpaal binnen komen, soms hilarisch ;-)

In het verleden kon je de politie, ambulance, enzo overal volgen, zelfs draadloze telefoons (man man, je wil niet weten wat ik allemaal heb gehoord :shock: ) mijn antenne's stonden op 45 meter hoogte) dat waren nog eens tijden, maar ik dwaal af.......... :?
Laatst gewijzigd door ProTon op 30 mar 2016 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.

ProTon
Forum-lid

Gebruikersavatar ProTon 30 mar 2016 12:12

Supergrover schreef:
heb me er (nog) niet in verdiepd, maar kan je niet via internet eea beluisteren???
Die zijn er idd, maar dan zal je de vraag op een scannerforum moeten stellen, dan zal dus iemand die langs de route woont het signaal moeten streamen op internet.

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 30 mar 2016 12:23

Als de organisatie dat briljante idee eens zou oppakken. Voor de televisiekijker lijkt me dat een fantastische toevoeging. Road book op schoot, televisiebeelden integraal en dan via internet de verschillende frequenties kunnen meeluisteren.

ProTon
Forum-lid

Gebruikersavatar ProTon 30 mar 2016 12:56

Misschien een mail naar de organisatie sturen, (http://www.rondevanvlaanderen.be/nl/eli ... on/contact) of anders een tweet naar Michel Wuyts/Sven Nys tijdens een live uitzending op tv.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 30 mar 2016 12:57

Joseba schreef:Als de organisatie dat briljante idee eens zou oppakken. Voor de televisiekijker lijkt me dat een fantastische toevoeging. Road book op schoot, televisiebeelden integraal en dan via internet de verschillende frequenties kunnen meeluisteren.
mss een ideetje voor Velon, die gaan toch (al dan niet live) 'onboard" beelden verzorgen van oa de komende ronde van Zwitserland?

live beelden en live radio, lijkt me leuk!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie