Misschien ook maar eens gaan doen tijdens de Sportful Dolomiti Race. Het kan namelijk knap koud zijn in die afdalingen.....
Het gereedschap warm houden
Ik gebruik normaliter een korte bib in combinatie met een langer gevoerde bib zonder zeem: nooit last gehad van kou in die waardevolle hoek.... Afgelopen winterelfstedentocht had ik met een maatje afgesproken in dezelfde outfit te rijden, waarvan hij wel een lange (broek) versie had en ik niet. Benen heb ik goed warm gehouden door middel van dubbele beenstukken. En het zaakje? Washandje in de bib gestopt als extra bescherming. Werkte uitstekend en zag er indrukwekkend uit
Misschien ook maar eens gaan doen tijdens de Sportful Dolomiti Race. Het kan namelijk knap koud zijn in die afdalingen.....
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Prachtige reacties. Vanochtend een goed ingepakt ritje gemaakt. Over mijn Assos bib + beenstukken droeg ik mijn hardloopbroek. En 'nergens' last van!
Vanmiddag dus even naar de Decathlon geweest (offtopic: dat lijkt wel een ikea op zaterdag-middag) en daar de door Thom Fonti aangeprezen hardloopbroek gehaald. Ik denk dat ik wel even vooruit kan.
Vanmiddag dus even naar de Decathlon geweest (offtopic: dat lijkt wel een ikea op zaterdag-middag) en daar de door Thom Fonti aangeprezen hardloopbroek gehaald. Ik denk dat ik wel even vooruit kan.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
- de zwarten
- Forum-lid HC
Gereedschap heeft gelukkig nooit koud, en voor een betere wereld en nageslacht had ik begrepen dat het vooral ook niet te warm mag worden!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nee, zijn gereedschap ligt in de schuur .., daar vriest het niet zo snel
.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013