Het blijft me in dit topic opvallen...
roadroel schreef:
Van Elite hoor ik niet veel goed commentaren...
roadroel schreef:
Ik hoorde van iemand die ook wedstrijden reed dat hij toch af en toe een bidon verloor met zijn elite houders.
Elite is het merk... maar over welk type praat jij? Zou het niet zo kunnen zijn dat daar verschil tussen zit? Het is behoorlijk generaliserend zo...
Op mijn racefiets heb ik Elite Cannibal bidonhouders. Op mijn mountainbike Elite Custom Race.
Met deze Elite Cannibal bidonhouders ben ik nog nooit een bidon verloren op de weg. Tijdens Ronde van Vlaanderen reed ik nog met Tune Wassertrager (die zitten pas echt strak) en kan ik dus met Cannibal bidonhouders en kasseien niets over zeggen.
Met de Custom Race bidonhouders op de mountainbike (dus offroad) ben ik trouwens ook nog niet een bidon verloren.
@Ric -> die schuurplekken horen er gewoon bij als de bidonhouder van gelakt kunststof is. Af en toe een fris nieuw bidonnetje en bidonhouder kopen (of gewoon denken dat je het niet ziet als er een bidon in zit). Mocht je dit heel vervelend vinden... dan geen gelakte (kunststof) bidonhouders nemen.