Dat kan wel, maar op zijn vroegst dit weekend. Als je me even je email adres geeft per PM, dan kijk ik wat ik kan doen. Overigens, op het forum van Slowtwitch (triatlon), loopt een heel uitgebreid topic over stuurhouders van de Garmin edge 500. Hierin kun je uitgebreid de ontwikkeling van deze en andere houders zien, als de foto's er tenminste nog in staan.....
Waar woon je trouwens? Indien midden van het land, kun je misschien gewoon een keer kijken...b
Edit: hart-hart afstand van de boutjes is 28mm, met de rolmaat bekeken.
GARMIN stuurpenhouder
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 27 aug 2015 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Via Amazon heb ik deze besteld.
Ik heb helaas geen foto van de gemonteerde houder. Op verzoek kan ik deze wel posten (als ik thuis ben) Er zijn diverse uitvoeringen beschikbaar. Ik heb er één met een mount voor de actioncamera. Bevalt prima!
Ik heb helaas geen foto van de gemonteerde houder. Op verzoek kan ik deze wel posten (als ik thuis ben) Er zijn diverse uitvoeringen beschikbaar. Ik heb er één met een mount voor de actioncamera. Bevalt prima!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Foto uploaden op bijv tinypic.com, 2e code kopieren, plakken.olivdd schreef:Na lange tijd heb ik de houder zoals ik hem wil. Iemand die ik ken heeft hij ik 3D geprint. Maar ik weet niet hoe ik de foto's van iphone op het forum kan plaatsen.
Klaar !!!
Als je de app van Tapatalk op je iphone zet, dan kun je direct via die app je foto's uploaden.olivdd schreef:Na lange tijd heb ik de houder zoals ik hem wil. Iemand die ik ken heeft hij ik 3D geprint. Maar ik weet niet hoe ik de foto's van iphone op het forum kan plaatsen.
Werkt perfect.
Zo dus... (Ps. Dit zijn dus de foto's van @olivdd, hij had ze vanmiddag gemaild.

Ik krijg de indruk dat hij het ontwerp zelf heeft gemaakt en heeft laten printen. Als dat zo is: zou je de tekeningen/ontwerp willen delen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hanz bé, bedankt om ze te posten in mijn plaats.
@ jaspergr en 53x11.
Ik heb deze zelf niet gemaakt of getekend. Een student die een 3D printer heeft is de afmetingen komen nemen en heeft alles ontworpen en geprint. Ik had hem enkel een foto gegeven van een vb van morten tilquist. Nadien heb ik hem hiervoor vergoed.
Indien interesse kan je het hem altijd vragen, aanpassingen kan hij steeds aan het ontwerp maken. Zijn email kan ik doorsturen via pb
@ jaspergr en 53x11.
Ik heb deze zelf niet gemaakt of getekend. Een student die een 3D printer heeft is de afmetingen komen nemen en heeft alles ontworpen en geprint. Ik had hem enkel een foto gegeven van een vb van morten tilquist. Nadien heb ik hem hiervoor vergoed.
Indien interesse kan je het hem altijd vragen, aanpassingen kan hij steeds aan het ontwerp maken. Zijn email kan ik doorsturen via pb
Laatst gewijzigd door olivdd op 25 jan 2016 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.