Achterlicht elke dag leeg
-
campasuper
- Forum-lid
Als je achterlicht ook nog een draad heeft, vermoedelijk sluiting op die draad naar het frame (aarde).
Als je de draad uit je achterlicht losmaakt en los laat (tapen), zou je batterij veel langer mee moeten gaan.
Mijn vrouw had dit enkele jaren geleden ook, fiets is inmiddels niet meer in haar bezit (maar niet daardoor).
Als je de draad uit je achterlicht losmaakt en los laat (tapen), zou je batterij veel langer mee moeten gaan.
Mijn vrouw had dit enkele jaren geleden ook, fiets is inmiddels niet meer in haar bezit (maar niet daardoor).
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- opperhoofd
- Forum-lid
Dat is de reden dat ik een naafdynamo met voor- en acherlicht daarop aangesloten heb.
Nooit meer gezeik met batterijen, heerlijk!
Nooit meer gezeik met batterijen, heerlijk!
- ophetkantje
- Forum-lid
Weet niet wat je voor achterlicht hebt, maar ik heb een lichtje van BBB van (dacht ik tenminste) 25 euro en dat geeft op de verpakking aan 60 branduren op continu branden(en een felheid die ruim voldoende is), dat haalt hij fluitend met de batterijen van het konijntje. Met ander merken iets minder, Gebruik dit lampje al een jaar of 6 vrijwel dagelijks in de winter en nog steeds prima. Als ik jouw verhaal hoor, moet er ergens stroom weglopen of je moet wel een hele grote bal licht hebben.
Ach, ik zeg ook maar wat
https://www.gamma.nl/assortiment/axa-ac ... b021530325Lexx8 schreef:Over welk achterlicht heb je het eigenlijk TheIndra?
- ophetkantje
- Forum-lid
50 uur brandtijd zie ik staan, als de jouwe zo snel leeg is, dan is er dus echt iets mis. Loopt zeker ergens stroom waar dat niet zo bedoelt is. Ik zou snel een nieuwe halen, gezien de prijs is dat een stuk goedkoper dan dagelijks nieuwe batterijen.
Ach, ik zeg ook maar wat
Dat hebben wij hier ook bij een Cortina. FM kent het probleem. Is een fabrieksfout. Batterijen blijven contact maken ondanks dat je je lamp uitzet. Daardoor lopen ze ongemerkt leeg. Even terug naar de winkel en een nieuwe unit vragen.
-
Juniorfietser
- Forum-lid
Wat vervelend zeg!
Heb je er over nagedacht om over te stappen naar een USB oplaadbaar achterlicht?
Naar mijn mening is dat super handig.
Heb je er over nagedacht om over te stappen naar een USB oplaadbaar achterlicht?
Naar mijn mening is dat super handig.