Canyon
-
fietsvriend
- Forum-lid
En als je ze nou wel veel tegen komt? Wat dan? Fietst jouw fiets dan minder lekker? Wat een non-discussie. Een fijne fiets is een fijne fiets. Als je iets exclusiefs wilt rijden, moet je niet in Koblenz shoppen. Of bij al die andere populaire merken.
Michiel
+ 1fietsvriend schreef:En als je ze nou wel veel tegen komt? Wat dan? Fietst jouw fiets dan minder lekker? Wat een non-discussie. Een fijne fiets is een fijne fiets. Als je iets exclusiefs wilt rijden, moet je niet in Koblenz shoppen. Of bij al die andere populaire merken.
No pain no gain, no guts no glory!
Hier in de buurt is er een minder sinds gisteravond. Fiets is uit de auto gestolen voor de deur in Haarlem (Westergracht). Mocht iemand de fiets tegenkomen... Frame is 3xl met Athena en Eurus wielen. De Bianchi van mijn vriendin met Superrecord en Eurus is ook gestolen. Fietsen worden vast verkocht in onderdelen.

Ik vond de stand van Canyon op de Bike MOTION beurs ook erg tegenvallen.
Niet alle modellen stonden er. Het was er sober en de fietsen die er stonden leken wel uit een oude schuur te komen.
Ik kwam vooral voor Canyon, maar stond langer naar andere merken te kijken die het best groot uitpakte.
Dit was mijn ervaring dan. Best jammer, want ik wil begin volgend jaar mijn eerste Canyon fiets kopen.
Niet alle modellen stonden er. Het was er sober en de fietsen die er stonden leken wel uit een oude schuur te komen.
Ik kwam vooral voor Canyon, maar stond langer naar andere merken te kijken die het best groot uitpakte.
Dit was mijn ervaring dan. Best jammer, want ik wil begin volgend jaar mijn eerste Canyon fiets kopen.
-
Daniel1989
- Forum-lid
Je zal vast slecht geslapen hebben
hou mp in de gaten de komende tijd, mijn fietsmaat was ook deze manier fietsloos geworden.
en werd in een tweetal weken later aangeboden door een heler(MP). boefjes weten niet wat een fiets moet kosten en gaan zeker niet de onderdelen lossen. ze proberen voor makkelijk geld.
veel sterkte met je verlies
mensen hou je fiets niet op de drager of in de wagen, maar blijf erop zitten.
en werd in een tweetal weken later aangeboden door een heler(MP). boefjes weten niet wat een fiets moet kosten en gaan zeker niet de onderdelen lossen. ze proberen voor makkelijk geld.
veel sterkte met je verlies
mensen hou je fiets niet op de drager of in de wagen, maar blijf erop zitten.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Hoe krijg je een fiets uit een dichte auto?
Dan hebben ze waarschijnlijk je signaal al een keer opgevangen en hem op die manier open gemaakt. Lijkt me gericht.
Dan hebben ze waarschijnlijk je signaal al een keer opgevangen en hem op die manier open gemaakt. Lijkt me gericht.
Denk er net hetzelfde over.BennD schreef:Teleurstellende stand op bikemotion.
Beetje jammer.
Dan staan ze er 2x met twee nieuwe ultimate slx. 1x die van Quintana met het gewone (oude) stuur en 1x met het H11 stuur van de aeroad.
Dan vraag ik is die Garmin houder er standaard bij meneer? Ja ja. Staat er altijd op. Speciaal daarvoor gemaakt.
Dan vraag hij bevestiging aan een andere collega en zegt die ... nee, deze is voorlopig zelfs niet meer leverbaar
Ja, sorry ... maar dan zakt mijn broek af.
Dan vraag is is dit het H36 stuur? Ja ja. Dit is het stuur van de nieuwe ultimate.
Ik wandel eens rond de fiets en zie ik er H11 op staan. Grrrr