Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote LBL topic!

eelcoz

eelcoz 25 apr 2011 00:55

Dario schreef:Schitterende overwining, maar de Schleckjes waren wel erg braaf - maar misschien konden ze gewoon niet beter meer?
Wie ik ook al een heel voorjaar schitterend vind is Bjorn Leukemans: toch maar weer mooi vierde; sterk! Het wordt hoogtijd dat die jongen eens een grote koers wint, want dat verdient hij toch wel, zoals die haast alle klassiekers mee kleur geeft!

Hmmm, Leukemans heeft vandaag toch niet zo veel gedaan? Hij kwam pas in beeld toen de ereplaatsen al vergeven waren (ik ben trouwens tussen zo'n 80 en 50 km van de meet wel even ingedommeld:D, of heb ik daar iets gemist?).

Wel grappig bij Sporza: Vannieuwkerke gaf steeds de tussenstand bij Feyenoord-PSV door als er gescoord was. Op een gegeven moment vond Wuyts het wel mooi geweest en kwam er een afgemeten: 'Het is koers Karl' uit z'n mond. Prachtig! Lekker boeiend ook voor de gemiddelde Belgische wielerliefhebber.

dario
Forum-lid

dario 25 apr 2011 11:25

Akkoord, 'kleur geven' is in het geval van L-B-L misschien wat sterk uitgedrukt, maar zijn klassement liegt er toch (alweer) niet om.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 25 apr 2011 11:31

eelcoz schreef: Wel grappig bij Sporza: Vannieuwkerke gaf steeds de tussenstand bij Feyenoord-PSV door als er gescoord was. Op een gegeven moment vond Wuyts het wel mooi geweest en kwam er een afgemeten: 'Het is koers Karl' uit z'n mond. Prachtig! Lekker boeiend ook voor de gemiddelde Belgische wielerliefhebber.

Ik vond dat verdomd irritant, aangezien ik voor 19h00 geen enkele uitslag wil weten. Ieder weekend is het weer een strijd om dat gedaan te krijgen; geen radio aan, geen teletekst, geen nieuwswebsites, geen Facebook. Ik was aardig bezig totdat Karl dit flikte :rolleye:

nieuweling
Forum-lid

nieuweling 25 apr 2011 15:52

Het interview met leukemans was wel heel mooi. Erg leuk dat hij zijn bewondering uitte voor jurgen vd walle die het hele koersbegin op zijn schouders droeg. Mooi dat aan zo'n renners ook eens wat aandacht geschonken wordt.

gijs01
Forum-lid

gijs01 30 apr 2011 21:48

havana schreef:
eelcoz schreef: Wel grappig bij Sporza: Vannieuwkerke gaf steeds de tussenstand bij Feyenoord-PSV door als er gescoord was. Op een gegeven moment vond Wuyts het wel mooi geweest en kwam er een afgemeten: 'Het is koers Karl' uit z'n mond. Prachtig! Lekker boeiend ook voor de gemiddelde Belgische wielerliefhebber.

Ik vond dat verdomd irritant, aangezien ik voor 19h00 geen enkele uitslag wil weten. Ieder weekend is het weer een strijd om dat gedaan te krijgen; geen radio aan, geen teletekst, geen nieuwswebsites, geen Facebook. Ik was aardig bezig totdat Karl dit flikte :rolleye:

Wat doe jejezelf aan. Neem Eredivisie live
Camerig is prachtig!

Plaats reactie