Hoe ziet jouw fietscomputerscherm eruit?
Vermogen op de bovenste helft van het scherm (Garmin 705), daaronder snelheid, cadans, hellings% en hoogte. Die laatste twee zijn natuurlijk alleen in het buitenland van waarde, maar ik ben te lui om dit in NL anders in te stellen 
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb een paar profielen.
Voor spinning (ja, gebruik ik m'n Garmin ook voor aangezien ik geen hartslagband meer heb die werkt op m'n telefoon....) heb ik in willekeurige volgorde:
Tijdsduur, Tijd, Hartslag, Rondetijd, Aantal rondes, Kcal
Voor workouts heb ik:
Tijdsduur, Tijd, Cadans, hartslag, Tijd resterend in deze ronde, Stapnummer in de workout
En voor gewone tochten zonder navigatie (al zet ik 'm dan ook steeds vaker op het workout scherm, dus het is tijd om dit scherm aan te passen
):
Tijdsduur, Tijd, cadans, hartslag, afstand, snelheid, kcal, stijgingspercentage, stijging, fietsrichting
Voor spinning (ja, gebruik ik m'n Garmin ook voor aangezien ik geen hartslagband meer heb die werkt op m'n telefoon....) heb ik in willekeurige volgorde:
Tijdsduur, Tijd, Hartslag, Rondetijd, Aantal rondes, Kcal
Voor workouts heb ik:
Tijdsduur, Tijd, Cadans, hartslag, Tijd resterend in deze ronde, Stapnummer in de workout
En voor gewone tochten zonder navigatie (al zet ik 'm dan ook steeds vaker op het workout scherm, dus het is tijd om dit scherm aan te passen
Tijdsduur, Tijd, cadans, hartslag, afstand, snelheid, kcal, stijgingspercentage, stijging, fietsrichting