Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Tour 2010 Topic!

nummer14
Forum-lid

nummer14 19 jul 2010 09:58

Trannel schreef:Als je toch weet dat je net niet goed genoeg bent om de tour te winnen, kan je toch wel eens een keer proberen om een overwinning te pakken. Beter hadden ze Weening meegenomen in plaats van Freire.
Ik denk dat het de ploeg al heel veel inspanning kost om Menchov en Gesink zo hoog in het klassement te houden. Het gevaar is juist om te veel te willen. Een etappezege is mooi, maar dit jaar telt het klassement en wat dat betreft doen de Rabo's het goed.

tjb
Forum-lid

Gebruikersavatar tjb 19 jul 2010 10:11

Wie niet waagt, die niet wint

Ik vind het jammer dat Rabobank er zo weinig bijzit in ontsnappingen of de sprints. Als je de freire kaart niet speelt dan is dat gewoon zonde van zijn talent en kunnen.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 19 jul 2010 10:47

+1, vindt dat de rabo wel wat meer actie mag verzorgen.
Dat ze met menchov en gesink in de top10 + witte trui proberen te blijven oké.
Maar er mag wel wat aangevallen worden, nu zitten ze constant in de schaduw van andere renners.
Ik hoop op nog wat aanvallen, want schleck en contador zijn toch steeds met elkaar bezig dus misschien dat ze keer niet opletten dat één van de rabo's het is kan proberen(ik hoop vooral gesink)
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

Winston
Forum-lid

Gebruikersavatar Winston 19 jul 2010 14:40

Bikes&Coffee What else?

dc
Forum-lid

dc 19 jul 2010 16:02

timbo16 schreef:+1, vindt dat de rabo wel wat meer actie mag verzorgen.
Dat ze met menchov en gesink in de top10 + witte trui proberen te blijven oké.
Maar er mag wel wat aangevallen worden, nu zitten ze constant in de schaduw van andere renners.
Ik hoop op nog wat aanvallen, want schleck en contador zijn toch steeds met elkaar bezig dus misschien dat ze keer niet opletten dat één van de rabo's het is kan proberen(ik hoop vooral gesink)

Ik wil een pony!

Alle gekheid op een stokje... jullie willen en ritzeges(vrijbuiten) en een goed klassement.

Dat is vrijwel onmogelijk. Er is geen ploeg die dat voor elkaar bokst of het is Astana met een superklasbak genaamd Vinokoerov. En wat betreft wegrijden.. Wat snappen jullie niet aan het feit dat Robert niet harder kon? Vandenbroek en Sanchez zijn geen koekenbakkers! Het tempo ligt zo hoog dat ze al blij zijn dat ze het leven hebben. Ga maar na, mencov komt niet eens goed weg en die is drievoudig ronde winnaar met bergetappes in de Giro en TdF op zijn naam... zo gruwelijk hard gaat het momenteel.

Wat jullie willen zal niet gebeuren. De reden dat ze Freire mee hebben genomen is omdat ze hopen op een mazzeltje.. vo or de rest is de hele ploeg rond Gesink/Mencov gebouwd. Gezien het feit dat Mencov nog een kansje maakt op de eindoverwinning (immers de tijdrit komt nog) hebben ze tot nu toe groot gelijk.

foosho
Forum-lid

foosho 19 jul 2010 16:07

Rabo doet het perfect, 2 maal in de top 10, een goed klassement rijden is vooral krachten sparen. Als gesink of menchov zich een keer de sterkste voelt bergop zullen ze zeker voor de ritzege+tijdswinst gaan..

Alleen Freire, mwoah, die durft niet lijkt wel, als de sprint er aan komt zit hij netjes voorin en plots is hij weg.. ?

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2010 18:47

Schleck!!!! Prutser!!!!!! wat was die aan het schakelen????
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 19 jul 2010 18:50

Fuckerdefuckfuckfuck. Juist op het moment dat hij Contador lost. Geen idee of hij probeerde te schakelen.

Nu komt het op karakter aan. Andy moet nu VET in het rood. Een geluk dat hij hopelijk het gat kan dichten tijdens de afdaling.

Shit!!!!

Edit: Wie zou hier, net zoals Contador, gebruik hebben gemaakt van het mechanische defect van Schleck? Het is begrijpelijk wellicht aangezien Contador eigenlijk gelost werd door Schleck......echter, sportief gezien????
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2010 19:16

Ach ach ach.... het was wel erg spannend maar ik ben wel benieuwd wat er nou misging bij Schleck? Schakelde hij nou verkeerd want nadat die ketting er weer opging reedt ie weer als een speer....
Ook vervelend voor Gesink, ik had hem graag voor Van den Broeck gezien en nu verliest hij toch weer wat.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

nickst
Forum-lid

nickst 19 jul 2010 19:21

leek wel een chainsuck. wel heel erg jammer om dat zo te zien.
maakte de ronde aan het eind nog wel spannend om hoeveel secondes het zou gaan.

masterb
Forum-lid

masterb 19 jul 2010 19:24

Dat ze niet wachten OK, maar om dat ook echt aan te vallen. Eigenlijk vind ik dat not done. Ik denk ook dat als Contador zich super had gevoelt, dat hij het niet gedaan had. Dit is voor mij een teken dat Contador idd niet zo goed is als voorheen. Vorige week twijfelde ik nog, hij kan namelijk ook goed toneelspelen.
ZorroI schreef:Fuckerdefuckfuckfuck. Juist op het moment dat hij Contador lost. Geen idee of hij probeerde te schakelen.

Nu komt het op karakter aan. Andy moet nu VET in het rood. Een geluk dat hij hopelijk het gat kan dichten tijdens de afdaling.

Shit!!!!

Edit: Wie zou hier, net zoals Contador, gebruik hebben gemaakt van het mechanische defect van Schleck? Het is begrijpelijk wellicht aangezien Contador eigenlijk gelost werd door Schleck......echter, sportief gezien????

zorba
Forum-lid

zorba 19 jul 2010 19:24

Echt zwaar balen! Ik had Schleck nog wel een vliegende tijdrit willen zien doen...maarja die 30 seconden is ie nu kwijt (en hoe) dus ik zie de kansen somber in voor Andy en de eindoverwinning...
Do not CROSS the road!

Plaats reactie