Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

FFWD scheuren in velg

edgar1976
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 okt 2013 15:02

edgar1976 14 aug 2015 15:10

Nee, nog niet, zodra ik het wiel op kan halen wil ik er wel naar vragen. Ben er ook wel benieuwd naar.
Als je het koud krijgt op de fiets moet je harder fietsen

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 aug 2015 22:29

Als ik het vervolg van dit topic lees krijg ik toch bijna de neiging om mijn MOD-gereedschap te 'misbruiken', 10 zadels kopen, er mee fietsen en dan terug sturen, ieder weldenkend mens kan toch verzinnen dat dit soort fratsen niet de bedoeling is. En dan in deze Futurum totaal geen kans geven om het goed te doen, maar direct achterdochtig zijn. Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 14 aug 2015 22:44

amclassic-fan schreef:Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
Wanneer er iemand van Futurum meeleest komen ze er vast wel achter welke klant het is.
10x een zadel bestellen, uitproberen en vervolgens retourneren vind ik redelijk op het randje.

Gebruikersavatar
midstar
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:40
Locatie: Heerhugowaard
Contact

Gebruikersavatar midstar 15 aug 2015 06:51

amclassic-fan schreef:Als ik het vervolg van dit topic lees krijg ik toch bijna de neiging om mijn MOD-gereedschap te 'misbruiken', 10 zadels kopen, er mee fietsen en dan terug sturen, ieder weldenkend mens kan toch verzinnen dat dit soort fratsen niet de bedoeling is. En dan in deze Futurum totaal geen kans geven om het goed te doen, maar direct achterdochtig zijn. Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
Daarom ook mij vraag ook of hij nou bedoelde dat hij 10 zadels had besteld,en dan ook nog gemonteerd en uitgeprobeerd had.
En dan zonder gene hier neerzetten?
Ik als klant zou niet graag een gebruikt zadel/product willen krijgen.
Ik had er ook al een beetje een raar gevoel bij dat de TS dacht dat hij wielen kon retouneren na gebruikt te hebben.
Ik krijg er een slecht onderbuik gevoel van, dat verhaal van de wielen zet ik nu ook wel vraagtekens bij

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5385
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 15 aug 2015 09:17

Sommige klanten denken dat alles tegenwoordig zomaar kan. Ik heb uiteindelijk ook een keer set schoenen gekocht die dus wel echt gebruikt was. Was ik niet zo heel blij mee. Duidelijk aangekaart en kon korting krijgen of omruilen. Korting was behoorlijk dus dat maar gedaan. Was verder geen probleem. Maar dat mensen vrolijk ritjes gaan maken op schoenen en die na 10x weer terugsturen inclusief zweetlucht.... tja. Ik ben misschien anders opgevoed. Maar het schijnt ook het grootste probleem van winkels als Zalando te zijn. Legio mensen die daar schoenen kopen 1x dragen op een feest en gewoon weer terugsturen. Tegenwoordig is dat blijkbaar normaal.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 15 aug 2015 09:48

@thestudent Het is niet helemaal van tegenwoordig hoor. Ook vroeger werd er een dure jurk op zaterdagmiddg gekocht om op maandag, gedragen en wel, met rookstank, weer terug te brengen. Je moest alleen zorgen dat je de prijskaartjes er weer netjes aan kon krijgen.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 15 aug 2015 10:34

thestudent schreef:Sommige klanten denken dat alles tegenwoordig zomaar kan. Ik heb uiteindelijk ook een keer set schoenen gekocht die dus wel echt gebruikt was. Was ik niet zo heel blij mee. Duidelijk aangekaart en kon korting krijgen of omruilen.
Edit. Ik las het verkeerd.

Raar want men is duidelijk dat schoenen niet gebruikt mogen worden. Onduidelijk dat men ze in dat geval wel heeft geaccepteerd en als nieuw aan jou verkocht. Lijkt me meer een foutje dan opzet Futurumshop kennende.

Een tijd geleden Northwaves Extreme Tech Plus schoenen bij Futurumshop besteld.
Er zat een duidelijke brief bij de levering dat de schoenen niet gebruikt mochten worden en er geen plaatjes onderschroefd mochten hebben. Enkel passen op een schone droge ondergrond. Nu bleken ze wat te krap in de toe box dus teruggestuurd en omgeruild voor Lakes MX237 en die vielen perfect.

Ik vind tot 10 keer een zadel terug sturen welke gebruikt zijn (Futurumshop neemt dan weer de verzendkosten voor haar rekening) echt te zot.
Tevens jaag je zo andere klanten op kosten aangezien al die investering ergens vandaan moet komen.
Als geen van de 10 zadels voldoet dan moet je toch eens achter je oren gaan krassen.

Ik heb no maar weinig sympathie met TS. Klant is koning maar daar moet je als klant geen misbruik van maken.
Laatst gewijzigd door Zorro op 15 aug 2015 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

gene
Forum-lid
Berichten: 2008
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 15 aug 2015 10:42

Ik denk als je schoenen 1 keer gebruikt dit kleine gebruikssporen nalaat en dat dan retourneren niet meer geaccepteerd wordt. Met een zadel lukt het wschl wel. Zadelfabrikanten zouden beter meer testzadels ter beschikking stellen.

Woefdram
Forum-lid
Berichten: 2254
Lid geworden op: 06 jan 2012 17:48

Woefdram 15 aug 2015 11:24

gene schreef:Met een zadel lukt het wschl wel. Zadelfabrikanten zouden beter meer testzadels ter beschikking stellen.
Of je gaat gewoon naar de lokale FM die die uitprobeerservice wel heeft en daar betaal je dan ook voor, en terecht. Alle waar naar zijn geld en als je zoekend en uitproberend bent is de internetshop waarschijnlijk niet je beste optie.

gene
Forum-lid
Berichten: 2008
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 15 aug 2015 11:39

Voor mij is dit niet zo gewoon. Binnen een straal van pakweg 30 km heb ik nog geen fm gevonden met "uitprobeerservice". En ik wil er gerust voor betalen want ik heb al enkele miskopen gedaan wat zadels betreft.

Wilmos
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 apr 2014 18:56

Wilmos 15 aug 2015 16:47

XXX
Laatst gewijzigd door Wilmos op 15 aug 2015 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 15 aug 2015 16:55

Pfff, je krijgt tegengas en nu hebben we niet goed gelezen en tevens conclusies getrokken en mag er een slotje op.

Dan ga je tevens verder geen uitleg geven over de zadels. Die uitleg zal er wel niet zijn dan.
Als je denkt dat je wel gelijk hebt dan zou ik toch zeker een gedegene weerwoord plaatsen. Kost minder tijd dan 10X een zadel bestellen en weer terug sturen ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie