FFWD scheuren in velg
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Als ik het vervolg van dit topic lees krijg ik toch bijna de neiging om mijn MOD-gereedschap te 'misbruiken', 10 zadels kopen, er mee fietsen en dan terug sturen, ieder weldenkend mens kan toch verzinnen dat dit soort fratsen niet de bedoeling is. En dan in deze Futurum totaal geen kans geven om het goed te doen, maar direct achterdochtig zijn. Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Wanneer er iemand van Futurum meeleest komen ze er vast wel achter welke klant het is.amclassic-fan schreef:Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
10x een zadel bestellen, uitproberen en vervolgens retourneren vind ik redelijk op het randje.
Daarom ook mij vraag ook of hij nou bedoelde dat hij 10 zadels had besteld,en dan ook nog gemonteerd en uitgeprobeerd had.amclassic-fan schreef:Als ik het vervolg van dit topic lees krijg ik toch bijna de neiging om mijn MOD-gereedschap te 'misbruiken', 10 zadels kopen, er mee fietsen en dan terug sturen, ieder weldenkend mens kan toch verzinnen dat dit soort fratsen niet de bedoeling is. En dan in deze Futurum totaal geen kans geven om het goed te doen, maar direct achterdochtig zijn. Diegene die hier achterdochtig zouden moeten zijn is juist Futurum.
En dan zonder gene hier neerzetten?
Ik als klant zou niet graag een gebruikt zadel/product willen krijgen.
Ik had er ook al een beetje een raar gevoel bij dat de TS dacht dat hij wielen kon retouneren na gebruikt te hebben.
Ik krijg er een slecht onderbuik gevoel van, dat verhaal van de wielen zet ik nu ook wel vraagtekens bij
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5385
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Sommige klanten denken dat alles tegenwoordig zomaar kan. Ik heb uiteindelijk ook een keer set schoenen gekocht die dus wel echt gebruikt was. Was ik niet zo heel blij mee. Duidelijk aangekaart en kon korting krijgen of omruilen. Korting was behoorlijk dus dat maar gedaan. Was verder geen probleem. Maar dat mensen vrolijk ritjes gaan maken op schoenen en die na 10x weer terugsturen inclusief zweetlucht.... tja. Ik ben misschien anders opgevoed. Maar het schijnt ook het grootste probleem van winkels als Zalando te zijn. Legio mensen die daar schoenen kopen 1x dragen op een feest en gewoon weer terugsturen. Tegenwoordig is dat blijkbaar normaal.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
@thestudent Het is niet helemaal van tegenwoordig hoor. Ook vroeger werd er een dure jurk op zaterdagmiddg gekocht om op maandag, gedragen en wel, met rookstank, weer terug te brengen. Je moest alleen zorgen dat je de prijskaartjes er weer netjes aan kon krijgen.
Edit. Ik las het verkeerd.thestudent schreef:Sommige klanten denken dat alles tegenwoordig zomaar kan. Ik heb uiteindelijk ook een keer set schoenen gekocht die dus wel echt gebruikt was. Was ik niet zo heel blij mee. Duidelijk aangekaart en kon korting krijgen of omruilen.
Raar want men is duidelijk dat schoenen niet gebruikt mogen worden. Onduidelijk dat men ze in dat geval wel heeft geaccepteerd en als nieuw aan jou verkocht. Lijkt me meer een foutje dan opzet Futurumshop kennende.
Een tijd geleden Northwaves Extreme Tech Plus schoenen bij Futurumshop besteld.
Er zat een duidelijke brief bij de levering dat de schoenen niet gebruikt mochten worden en er geen plaatjes onderschroefd mochten hebben. Enkel passen op een schone droge ondergrond. Nu bleken ze wat te krap in de toe box dus teruggestuurd en omgeruild voor Lakes MX237 en die vielen perfect.
Ik vind tot 10 keer een zadel terug sturen welke gebruikt zijn (Futurumshop neemt dan weer de verzendkosten voor haar rekening) echt te zot.
Tevens jaag je zo andere klanten op kosten aangezien al die investering ergens vandaan moet komen.
Als geen van de 10 zadels voldoet dan moet je toch eens achter je oren gaan krassen.
Ik heb no maar weinig sympathie met TS. Klant is koning maar daar moet je als klant geen misbruik van maken.
Laatst gewijzigd door Zorro op 15 aug 2015 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Of je gaat gewoon naar de lokale FM die die uitprobeerservice wel heeft en daar betaal je dan ook voor, en terecht. Alle waar naar zijn geld en als je zoekend en uitproberend bent is de internetshop waarschijnlijk niet je beste optie.gene schreef:Met een zadel lukt het wschl wel. Zadelfabrikanten zouden beter meer testzadels ter beschikking stellen.
Pfff, je krijgt tegengas en nu hebben we niet goed gelezen en tevens conclusies getrokken en mag er een slotje op.
Dan ga je tevens verder geen uitleg geven over de zadels. Die uitleg zal er wel niet zijn dan.
Als je denkt dat je wel gelijk hebt dan zou ik toch zeker een gedegene weerwoord plaatsen. Kost minder tijd dan 10X een zadel bestellen en weer terug sturen
Dan ga je tevens verder geen uitleg geven over de zadels. Die uitleg zal er wel niet zijn dan.
Als je denkt dat je wel gelijk hebt dan zou ik toch zeker een gedegene weerwoord plaatsen. Kost minder tijd dan 10X een zadel bestellen en weer terug sturen
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock