Aangifte gedaan, social media aan het werk gezet en probeer via verzekering vergoed te krijgen (maar had geen slot). Kan ik nog iets anders doen?
Houd allen aub oren en ogen open. Uiteraard worden (anonieme) tips beloond.
Dank,
Ralph

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Dit is idem. Aangemeld in 2007, twee berichtjes. Acht jaar inactief en dan als je fiets is gejat (omdat je zelf zo dom bent geweest m onbeheerd achter te laten op een dergelijk evenement) je plots weer melden.JM_H schreef:Dacht dat jouw punt was dat je het niet kon waarderen als mensen zich aanmelden, 1 berichtje plaatsen en ze verder nooit meer ziet op het forum.
Deze gebruiker is weliswaar niet echt actief, maar wel al lang lid.
Dat is er al namelijk hier: viewtopic.php?f=24&t=73782monsieurpinot schreef:@mods misschien toch goed om een keer een centraal/stickie gestolen fietsentopic te maken? dan weten forumleden als Joseba in ieder geval in welk topic ze niet hoeven mee te lezen
Volgens mij kijkt het dievengilde meer naar eenlingen die aan komen fietsen, hun carbon tegen een muurtje plaatsen zonder deze te vergrendelen om vervolgens schaapachtignaar binnen te wachelen. Dat staat voor hen gelijk aan meenemen, niet zozeer de hoge velgen denk ik. Maar ik kan het mis hebben.Sieper schreef:Heel erg jammer, hoge velgen staat voor het dievengilde volgens mij gelijk aan meenemen.