Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2015

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3125
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 22 jul 2015 15:18

Je vraagt je echt af wat er gisteren met hem is gebeurd. Wat verkeerds gegeten of een probleem met de hotelaccommodatie?

el_loco
Forum-lid
Berichten: 994
Lid geworden op: 29 apr 2009 10:50

el_loco 22 jul 2015 15:32

Een wielrenner in topvorm is zo mager dat ze altijd op het randje van ziek zijn balanceren, vervelend voor Van Garderen maar in de koers zal ik hem niet missen. (gaf weinig kleur laten we maar zeggen)

copperzzz
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 14 aug 2013 21:11

copperzzz 22 jul 2015 16:19

Gogo Kruijs!

Jammer hij kan niet volgen..

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 22 jul 2015 18:03

Jammer dat Gees net niet ietsje langer kan blijven hangen bij de grote 4 :(
Mollema een behoorlijk tik helaas, zat er erg snel doorheen helaas.
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

el_loco
Forum-lid
Berichten: 994
Lid geworden op: 29 apr 2009 10:50

el_loco 22 jul 2015 18:14

Gesink moest lossen toen Nibali vol aanging, dat vind ik op zich geen schande. Daarna houdt ie netjes de schade beperkt, wel jammer dat die Thomas zo hardnekkig goed blijft rijden ;) Mollema wel een echt slechte dag, hopelijk kan ie wat herstellen want in de vorm van vandaag heeft ie in een kopgroep ook niks te zoeken.
Geschke wel geweldig trouwens, prachtige solo had nooit gedacht dat ie het ging halen. Nog even gehoopt op Kruijswijk maar die komt gewoon even tekort momenteel.

Gebruikersavatar
vincent75
Forum-lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:24

Gebruikersavatar vincent75 22 jul 2015 18:24

Ik denk dat Mollema heeft laten lopen vandaag en tijd heeft "gekocht' om kans te maken om komende dagen mee in een ontsnapping te zitten. Anoniem 10-12e worden lijkt me ook niet echt bevredigend.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38140
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 jul 2015 18:43

el_loco schreef:Een wielrenner in topvorm is zo mager dat ze altijd op het randje van ziek zijn balanceren, vervelend voor Van Garderen maar in de koers zal ik hem niet missen. (gaf weinig kleur laten we maar zeggen)
Als we even de NL-bril afzetten: hoeveel meer kleur geeft RG....?
Gun het hem van harte, maar misschien had ie diep in zijn hart wel zijn klassement willen ruilen voor een etappezege....
Less is bore

Gebruikersavatar
FaustoCoppi
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 mei 2015 22:03

Gebruikersavatar FaustoCoppi 22 jul 2015 18:44

Gesink zit tegen de top5 aan, dat vind ik nog wel kleur geven. Mollema rijdt op deze manier echter een anonieme Tour.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 jul 2015 18:49

daniel1975 schreef:
el_loco schreef:Een wielrenner in topvorm is zo mager dat ze altijd op het randje van ziek zijn balanceren, vervelend voor Van Garderen maar in de koers zal ik hem niet missen. (gaf weinig kleur laten we maar zeggen)
Als we even de NL-bril afzetten: hoeveel meer kleur geeft RG....?
Gun het hem van harte, maar misschien had ie diep in zijn hart wel zijn klassement willen ruilen voor een etappezege....
En dat weten we zondag aanstaande pas. Wat Gesink liever had gehad boeit niet zozeer. Wensen komen vaak alleen maar uit in sprookjes. Je moet pakken wat op dat moment haalbaar is.
Kan hij de komende dagen in de Alpen nog een rit pakken (ik betwijfel het maar zou zomaar kunnen gebeuren als Gesink in een goede ontsnapping zit en de vorm van de dag heeft) en tevens top 5-6 rijden, dan is het meer dan 100% geslaagd.

Gesink kan ook verder rijden als een vaatdoek, geen etappe winnen en dan vergeet iedereen hoe goe hij de eerste twee weken was.

Ik durf geen voorspelling te doen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
hetfietsertje1958
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 jul 2013 09:48
Locatie: BabCity
Contact

Gebruikersavatar hetfietsertje1958 22 jul 2015 18:50

vincent75 schreef:Ik denk dat Mollema heeft laten lopen vandaag en tijd heeft "gekocht' om kans te maken om komende dagen mee in een ontsnapping te zitten. Anoniem 10-12e worden lijkt me ook niet echt bevredigend.
Als je ziet hoe Bouke kijkt als hij lost uit de groep klassementsrenners kan ik me niet voorstellen dat hij zich bewust inhoudt. Volgens mij kon hij gewoon niet beter. Eerst gaat Trek en masse op kop sleuren om tijdsverlies te voorkomen en even later wordt er 'tijd gekocht' ? Denk het niet
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jul 2015 19:01

Bovendien liet Mollema eerder zijn volledige ploeg op kop sleuren vanwege zijn (sneue) ambitie om zijn top 10 plekje vast te houden, die "beloon" je niet door vervolgens bewust te laten lopen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16377
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 22 jul 2015 19:52

el_loco schreef:Gesink moest lossen toen Nibali vol aanging, dat vind ik op zich geen schande. Daarna houdt ie netjes de schade beperkt, wel jammer dat die Thomas zo hardnekkig goed blijft rijden ;) Mollema wel een echt slechte dag, hopelijk kan ie wat herstellen want in de vorm van vandaag heeft ie in een kopgroep ook niks te zoeken.
Geschke wel geweldig trouwens, prachtige solo had nooit gedacht dat ie het ging halen. Nog even gehoopt op Kruijswijk maar die komt gewoon even tekort momenteel.
Ik vind het vooral jammer dat Thomas in het keurslijf van de Sky train zit. Een kasseienklassieker winnen en zo goed presteren in de Tour is echt wel old school wielrennen.
Als hij een vrije rol had gehad konden we daar ook nog eens echt van genieten.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie