Ik werk nu op mijn mobiel(n900) gewoon via forum.fiets.nl dat werkt prima.
Kan je op een iPhone niet gewoon de wbsite bezoeken?
Fiets Forum App.
-
- Forum-lid
[quote="TwoR"]Ik werk nu op mijn mobiel(n900) gewoon via forum.fiets.nl dat werkt prima.
Kan je op een iPhone niet gewoon de wbsite bezoeken?[/quote]
Dat gaat prima, je moet alleen wat schuiven met het beeldformaat. Maar wie de gebruiksvriendelijkheid van de apps kent weet dat het nog beter kan.
Kan je op een iPhone niet gewoon de wbsite bezoeken?[/quote]
Dat gaat prima, je moet alleen wat schuiven met het beeldformaat. Maar wie de gebruiksvriendelijkheid van de apps kent weet dat het nog beter kan.
Zou niet heel moeilijk moeten zijn om dat te 'maken'. Site inladen in een bestaande website en de CSS overschrijven, zou heel veel moeten doen. Misschien een aankomende feature van FietsX. Geef maar eens wat wensen door zou ik zeggen. 

[quote="Moustache"]Apps zijn zoooo voorjaar 2010. Ik zou dan meteen gaan voor een goede mobiele site die HTML5 ondersteunt. Anders moet je nu een Iphone-, Android- en WINmo app maken.[/quote]
+1
Investeer in de toekomst, niet in het verleden.
PS. Je bent Symbian en Meamo vergeten. Ik heb een collega die nog steeds Nokia heeft en me voordurend herinnert aan het grote aandeel dat Nokia nog heeft op de smartphone-markt
+1
Investeer in de toekomst, niet in het verleden.
PS. Je bent Symbian en Meamo vergeten. Ik heb een collega die nog steeds Nokia heeft en me voordurend herinnert aan het grote aandeel dat Nokia nog heeft op de smartphone-markt