Forumrit Achterhoek/Gelderland Zondag 11 Juli
-
- Forum-lid
Gisteren weer eens een puzzel rit gehouden: met een papierenroute beschrijving van Almere naar de Wijk (Drenthe) lijkt me heerlijk om weer is een nieuwe omgeving zonder papier te ontdekken middels een forumrit.
je fietst wat...
[quote="willier 79"]Is het iets om ipv een rondje omgeving Doetinchem de Vael Ouwe (Dieren) op zaterdag 26 Juni te fietsen. Gaat over de veluwe met een klim op de posbank. [/quote]
Kan erg leuk zijn. Wat mij minder aanspreekt is drukte van de toertocht in combinatie met de standaard drukte van de Veluwe. Indien een route over de Veluwe gewenst is kunnen forumleden die daar bekender zijn dan ik vast een leuk rondje uit zetten.
Kan erg leuk zijn. Wat mij minder aanspreekt is drukte van de toertocht in combinatie met de standaard drukte van de Veluwe. Indien een route over de Veluwe gewenst is kunnen forumleden die daar bekender zijn dan ik vast een leuk rondje uit zetten.
[quote="willier 79"]de drukte bij dat soort toertochten is idd een punt. Wil anders wel mee met de forumrit alhoewel ik 10/11 uur starten wel wat aan de late kant vindt.[/quote]
Van mij mag het ook wel eerder. Maar ik weet niet of dat voor mensen die van verder moeten komen een probleem is.
Van mij mag het ook wel eerder. Maar ik weet niet of dat voor mensen die van verder moeten komen een probleem is.
[quote="grev047"]1. .Jeroen. - Jeroen
2. JuulH - Juul
3. Race-newbee - Marten
4. Grev047 - Edwin[/quote]
5. Rory -Rory
Voorlopig heb ik de 11de ook vrij en is 09:00 voor mij ook goed te doen dus dan ben ik erbij.
2. JuulH - Juul
3. Race-newbee - Marten
4. Grev047 - Edwin[/quote]
5. Rory -Rory
Voorlopig heb ik de 11de ook vrij en is 09:00 voor mij ook goed te doen dus dan ben ik erbij.
Elke afdaling heeft een klim...