Ik kan een monoc kopen,
ik ken het merk alleen niet kan er ook weinig over vinden. Hij is afgemonteerd met shimano sora.
Mijn vraag is, weet iemand of het een beetje wat is?
Groeten, At
Monoc tc2
-
bontempi56
- Forum-lid
Het wil niet zeggen al is het een onbekend merk is dat het slecht is wat een onzin,de groep die erop zit is niet om over naar huis te schrijven,maar om nou te zeggen dat het frame onbekend is dus slecht gaat me wat te ver,shimano sora zou ik nou ook niet echt ambieren op mijn fiets ook niet als het mijn 1e zou zijn.
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
Nee het is er eentje uit belgie.
Een gele, van Kapaza.
Maar weinig op gefietst, 1 jaar oud.
Vraagprijs 550 euro.
Ik wil overstappen op racefietsen, na het mountainbiken.
Ik zit een beetje te kijken wat ik het beste kan kopen.
Ik wil er rond de 500 euro voor uit geven.
Het valt me op dat er in belgie meer keus is en de prijzen iets lager zijn...
Een gele, van Kapaza.
Maar weinig op gefietst, 1 jaar oud.
Vraagprijs 550 euro.
Ik wil overstappen op racefietsen, na het mountainbiken.
Ik zit een beetje te kijken wat ik het beste kan kopen.
Ik wil er rond de 500 euro voor uit geven.
Het valt me op dat er in belgie meer keus is en de prijzen iets lager zijn...
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
Ok,
Das duidelijk.
Ik kon ook al erg weinig vinden over monoc.
Hij ziet er wel mooi uit, nog geen jaar uit en weinig gebruikt, vandaar dat het me wel wat leek.
Iemand een suggestie voor een leuke fiets.
2e hands is geen probleem, liever een goede 2e hands ipv een habbibabbie nieuwe...
Mijn lengte is 1,84
Das duidelijk.
Ik kon ook al erg weinig vinden over monoc.
Hij ziet er wel mooi uit, nog geen jaar uit en weinig gebruikt, vandaar dat het me wel wat leek.
Iemand een suggestie voor een leuke fiets.
2e hands is geen probleem, liever een goede 2e hands ipv een habbibabbie nieuwe...
Mijn lengte is 1,84
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
Over het merk vind ik dit terug
Monoc : Engels merk met alu en carbon frames
maar hun website werkt niet meer... volgens mij zijn ze ermee gestopt want vind ook geen winkels terug waar deze nog verkocht worden
Mijn pa heeft een rode alu Monoc racefiets met shimano 105 en is er zeer tevreden over. Rijdt er nu al 6-7 jaar mee denk ik. Denk trouwens dat het ook een TC2 is... vraag dus zeker eens achter het aankoopbewijsje als de fiets slechts 1-2 jaar oud is
Voor de rest.. veel succes met de zoektocht naar een fiets
Monoc : Engels merk met alu en carbon frames
maar hun website werkt niet meer... volgens mij zijn ze ermee gestopt want vind ook geen winkels terug waar deze nog verkocht worden
Mijn pa heeft een rode alu Monoc racefiets met shimano 105 en is er zeer tevreden over. Rijdt er nu al 6-7 jaar mee denk ik. Denk trouwens dat het ook een TC2 is... vraag dus zeker eens achter het aankoopbewijsje als de fiets slechts 1-2 jaar oud is
Voor de rest.. veel succes met de zoektocht naar een fiets