Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
LAS Kripton fietshelm
Door sponsoren gekregen voorafgaand aan de l'Alpe d'HuZes. Mooie helm, helemaal nieuw, maar ik ben gesteld op mijn eigen helmpje. Winkelwaarde ca. 90 euro, dus 60 euro daar in de buurt lijkt me mooi
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.
-
hendrikjan
- Forum-lid
gaat die 60 euro dan naar l'alpe d'huzes?
-
dstentler
ja ja tuurlijk, compleet onredelijk natuurlijk he. Het geheel kost bijna niets voor de deelnemer, buiten het feit dat deze een half jaar bezig is sponsoren bij elkaar te rapen. 50/50 lijkt me meer dan mooi. bij bod van 90 euro heb een deel van mijn tol terug, tjonge tjonge. Suffe reacties hier. Als jullie teleurgestelde personen even op de site twee tientjes overmaken kom ik erop terug
als ik jou was zou ik gewoon lekker de hele opbrengst zelf opstrijken.. jij hebt je deel voor alpe dhuzes volgens mij wel gedaan...
-
hendrikjan
- Forum-lid
Ik weet niet of je mij ook aanspreekt met "jullie personen", maar ik vroeg het gewoon omdat ik nieuwsgierig was. Als je het een vervelende vraag vindt, dan had je niet de omstandigheden waaronder je hem hebt gekregen moeten vermelden... Verder moet je zelf weten wat je er mee doet. Ik heb daar verder geen oordeel over...
Nee bedoelde niet echt jou. ik vind het denk ik niet zo grappig als mensen zo "correct" gaan worden en je het idee geven dat je dan ook je helemaal moet geven voor een goed doel, terwijl ik "zeker in mijn omgeving" heb gemerkt dat het buiten praatjes erg lastig is om wat meer te doen voor de medemens.