Helmmuts of bandana
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Mag wel geen reklame maken maar las net (nou ja gisteren van mijn broer) een stukje in de nieuwe mountainbike plus. Een test met melmmutsjes. Zelf heb ik lang genoeg haar om het niet te koud te krijgen dus rijd ik altijd met een bandana voor het zweet.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Sweatvac Stubby....body schreef:Welke bandana is lekker luchtig in de zomer?
BedanktSupergrover schreef:Sweatvac Stubby....body schreef:Welke bandana is lekker luchtig in de zomer?
Waar heb jij deze gekocht?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Supergrover
- Forum-lid HC
Bol.combody schreef:BedanktSupergrover schreef:Sweatvac Stubby....body schreef:Welke bandana is lekker luchtig in de zomer?
Waar heb jij deze gekocht?
http://www.bol.com/nl/p/sweatvac-stubby ... 025805343/
Ideaal ding, luchtige bandana die je niet hoeft te knopen.
Maar geloof dat BBB en Shimano ook zoiets hebben, weet alleen niet of die ook zo goed ademen....
-
anoniemanoniem
- Forum-lid
In zomer nooit iets
In winter altijd een mutsje en soort kol van gripgrab.
Niet zo'n fan van bandana's..
In winter altijd een mutsje en soort kol van gripgrab.
Niet zo'n fan van bandana's..
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ik ook nooit, maar als op enig moment je haardos wat dunner wordt en je bovenop je pan verbrandt vond ik het toch tijd voor een bandana of iets dergelijks.anoniemanoniem schreef: Niet zo'n fan van bandana's..
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Oei hoe bedoel je oud topic oprakelen. 10 jaar oud, ik zie dan ook een reactie van mij staan die niet helemaal meer van deze tijd is. Op dit moment is mijn haardos namelijk niet zo weelderig meer als 10 jaar geleden. (Bedankt dat je mij weer even met de neus op deze feiten drukt Body
)
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik rijd het liefst met een koerspetje onder de helm.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Wolfhound32
- Forum-lid
Jazeker. Maar als het koud is draag ik een mutsje (neopreen-achtige stof) met oorklepjes. Verder heb ik op mijn hoofd niet snel koud.body schreef:Als katoen nat wordt dan voelt het koud aan of heb jij geen katoenen petje?Wolfhound32 schreef:Ik rijd het liefst met een koerspetje onder de helm.
- Forum-lid
De Castelli summer scullcap is een erg fijne helmmuts. Zelfs met 30+ graden niet warm en geen last (meer) van zweet in de ogen/op de bril.