Canyon
- monsieurpinot
- Moderator
Ah ik las het verkeerd, bij mij was t foutje van hun kant (ik bestelde 12 en kreeg 10)bw75 schreef:Bel ze even, als je fiets minder dan 30 dagen oud is kun je nog onderdelen ruilen / aanpassen. Zit wel een kleine onkostenvergoeding aan vast geloof ik.
Ik ben wel jaloers op de forumleden die hun nieuwe fiets allemaal binnen krijgen.
Begin december vorig jaar heb ik een Ultimate AL SLX maat L frame besteld. Oorspronkelijke levertijd was week 14 maar nog niks binnen behalve iedere keer een mail dat de geplande nieuwe leverdatum toch niet gehaald wordt.
Begin december vorig jaar heb ik een Ultimate AL SLX maat L frame besteld. Oorspronkelijke levertijd was week 14 maar nog niks binnen behalve iedere keer een mail dat de geplande nieuwe leverdatum toch niet gehaald wordt.
Oeps , gek eigenlijk
Ik heb deze in november besteld, en de week daarop stond hij thuis ( ook L )
Tis nu zelfs dat sommige configs al met korting te krijgen zijn, bv de aero is nu 200€ goedkoper
Ik heb deze in november besteld, en de week daarop stond hij thuis ( ook L )
Tis nu zelfs dat sommige configs al met korting te krijgen zijn, bv de aero is nu 200€ goedkoper
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge, specialized epic pro
Ik vind het ook gek. Ik heb alleen een los frame besteld met pedalen. Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn. Ik vind het ook gek dat ze na zoveel tijd nog steeds geen definitieve datum kunnen doorgeven. Canyon zou toch moeten weten waar het frame nu ergens in het productieproces is.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Is dat niet al eens eerder naar voren gekomen? Dat de losse frames veel langere levertijden hebben dan de complete fietsen? --> Alsof de complete fietsen de voorrang genieten in het uitleveren.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- frankdewildt
- Forum-lid
Gister mijn CF SL 9 Aero ontvangen, zou eigenlijk week 21 geleverd worden maar gelukkig dus weekje eerder.

post images

post images
Mooie fiets hoor, wielen zien er ook erg strak uit. Ben benieuwd hoe ze rijden...frankdewildt schreef:Gister mijn CF SL 9 Aero ontvangen, zou eigenlijk week 21 geleverd worden maar gelukkig dus weekje eerder. *foto*
Giant TCR1
Raleigh Demarrage
Raleigh Demarrage
Dat had ik dus niet zo begrepenluster schreef:Ik vind het ook gek. Ik heb alleen een los frame besteld met pedalen. Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn. Ik vind het ook gek dat ze na zoveel tijd nog steeds geen definitieve datum kunnen doorgeven. Canyon zou toch moeten weten waar het frame nu ergens in het productieproces is.
Heb idd al meer gehoord dat de frames meer vertraging hadden dan complete fietsen. Niet geheel onlogisch
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge, specialized epic pro