Ik heb hem al eens vervangen door deze: https://www.bike-components.de/de/FSA/K ... is-p35681/
Alle stijghulpen e.d. waren precies zoals de orginele die er op zat.
Waarmee kan ik middenblad FSA Gossamer 39t vervangen?
Ik vraag mij wel of of het zin heeft om dit online te bestellen. Waarschijnlijk kost dit niet veel minder bij de fietsenmaker en dan zonder verzendkosten. Die moet dit gewoon voor je kunnen bestellen en dan heb je meteen de goede te pakken.
Campagnolo Ultra Dork
-
hansiefiets
- Forum-lid
Bij navraag blijkt deze toch voor compact te zijn. Ik kan nergens de 39t tripple bladen van FSA vinden. 2 winkels hebben mij al shimano Ultegra bladen aangeraden. Ik heb zelf het idee dat ieder merk zijn eigen type schakelhulpen heeft dus ik combineer niet graag shimano met FSA bladen, of is dit onzin.
Met 38t heb ik toch een verschil van 2,5% in cadans.
Verder vind ik alleen de 39t in belgie duitsland of usa, maar dan heb ik een verzendtijd van 10 dagen en ik zou het fijn vinden as weekend het blad te hebben.
Met 38t heb ik toch een verschil van 2,5% in cadans.
Verder vind ik alleen de 39t in belgie duitsland of usa, maar dan heb ik een verzendtijd van 10 dagen en ik zou het fijn vinden as weekend het blad te hebben.
Plaatsing en vorm schakelhulpen is zeker merk-specifiek. Geen onzin dus. Ik zeg erbij dat ook kettingbladen zonder enige schakelhulp wel schakelen! Maar, iets trager en iets meer lawaai. 38t, cadans verschil?: vandaag merk je het, morgen niet meer
Het is vandaag dinsdag en je kunt er niet op rekenen dat je deze week nog, binnen- of buitenland, dat kettingblad kunt monteren. Verzendtijd uit Duitsland, max 5 dagen.
Het is vandaag dinsdag en je kunt er niet op rekenen dat je deze week nog, binnen- of buitenland, dat kettingblad kunt monteren. Verzendtijd uit Duitsland, max 5 dagen.
Ik ben benieuwd of allemaal gelukt is en welk middenblad je er nu op gezet hebt? Ik zit met precies zelfde namelijk: ketting veen casette vervangen en vervolgens een middenblad dat nu met regelmaat overspringt. Shimano 105 middenblad nog overwogen? Die kom ik veelvuldig tegen, dus overweeg dat te proberen ..?