Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
30 mar 2015 20:00
hendrikjan schreef:afhankelijk van de datum kom ik ook graag! Ik heb geen fb dus kan daar slecht een bericht op/via achterlaten
Hoe groot is je werkplaats theodorocampagnolo?
Maar serieus. Ik doe graag bijna alles zelf en heb zeker interesse en zeker omdat ik bang ben om dingen te verkloten. Eenmaal gezien en gedaan met het goede materiaal kom ik er wel uit. Ik laat deze ronde echter aan me voorbij gaan omdat ik denk dat:
[*] Er al genoeg gedadigden zijn
[*] Ik graag eigen velgen, naven en spaken mee zou willen nemen en er wat dat betreft nog niet helemaal uit ben.
Voor niets gaat de zon op dus een schappelijke beloning voor een dag met je expertise lijkt me meer dan redelijk.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
theodorocampagnolo
- Forum-lid
theodorocampagnolo
30 mar 2015 22:32
Nou, als we 4 man bij elkaar hebben organiseren we een ronde onafhankelijk van Facebook. En na die ronde organiseren we er weer eentje net zolang hier iedereen een knap wiel in elkaar kan zetten.
Een Pb hier kan ook hoor hendrikjan. En Zorro, komt tijd komt raad, als je eruit ben dan hoor ik 't wel
-
Aesch
- Forum-lid
Aesch
30 mar 2015 22:33
Ik werk voorlopig alle zaterdagen tot juni...(i know, slecht geregeld) dus op korte termijn voor mij erg lastig.
Interesse blijft zeker maar mijn agenda is helaas nu een drama. Hendrikjan heeft ook interesse dus ik zie wel 4 man die nu snel kunnen. Ik haak (spaak?) graag in als het me lukt iets te ruilen en anders later een keer!!
-
Harryfietst
- Forum-lid
Harryfietst
31 mar 2015 20:44
Mannen, wat doen we? Ik doe mee als het 11of 18 april is. Wie nog meer?
-
MarcoV
- Forum-lid
MarcoV
31 mar 2015 21:05
Ik heb ook interesse alleen niet op de heel korte termijn, daarbij hetzelfde 'probleem' als Zorro ik ben nog niet uit over naven/velg/spaken.
Als je zelf velgen/naven meebrengt zijn er nog tips waar op te letten? maakt het uit of je lage of hogere velgen meeneemt?
-
havana
- Forum-lid HC
havana
31 mar 2015 22:04
Die data in april zijn voor mij ook te kort dag, ik moet echter binnen afzienbare tijd wel in Amsterdam zijn. Ergens in mei zou voor mij beter zijn!
-
theodorocampagnolo
- Forum-lid
theodorocampagnolo
31 mar 2015 22:59
MarcoV schreef:Ik heb ook interesse alleen niet op de heel korte termijn, daarbij hetzelfde 'probleem' als Zorro ik ben nog niet uit over naven/velg/spaken.
Als je zelf velgen/naven meebrengt zijn er nog tips waar op te letten? maakt het uit of je lage of hogere velgen meeneemt?
Als de spaken die je meeneem maar passen:
http://www.sapim.be kijk op calculator. Bedenk wel dat traditionele spaakconfiguraties 't beste werken, dit in tegenstelling tot wat de marketingboyzzz ons proberen te doen geloven... Dus gewoon zoveel mogelijk butted 14-15-14 spaken kruis 3 in een velg die regelmatig uitgeboord is dus niet in groepjes van 3 of 4.
Geen aero spaken, radiaal of andere onzinnigheden.
We moeten een groepje van 4 man hebben dus als dat georganiseerd kan worden in april is dat goed, mei ook, ik ben overal voor in
-
Fr3ggel
- Forum-lid
Fr3ggel
31 mar 2015 23:02
@Theodoro: mogen het ook MTB wielen zijn?
-
Fr3ggel
- Forum-lid
Fr3ggel
01 apr 2015 13:36
Dan kom ik er later dit jaar misschien nog op terug. Wacht nog op mijn bestelde MTB. Eerst even kijken hoe de meegeleverde wielen bevallen.