Hoi,
Ik ben nieuw hier op het forum, maar aan de reacties op andere vragen te zien ben ik aan het goede adres voor mijn volgende vraag.
Door vrienden ben ik enthousiast gemaakt om te beginnen met fietsen. Nu weer ik natuurlijk nog niet zeker of ik het leuk vind, maar ik wil wel een degelijke fiets aanschaffen.
Nu zag ik via het internet een, naar mijn mening, mooie fiets voor mij, namelijk een Empella Orbiter met de volgende onderdelen
- Alluminium frame met Carbon voor en achtervork
- Volledig afgemonteerd met Shimano Ultegra 10-speed
(6600).
- Stuur, stuurpen, zadelpen van Colorado.
- Wielen met onyx-naven.
Nu zegt mij dit allemaal wel wat (na wat onderzoek op internet) maar niet heel erg veel.
Ook heeft de koper nog eventueel time pedalen, rxs carbon erbij te koop.
Is 700 voor de fiets en/of 750 voor fiets+pendalen een gerechtvaardigde prijs?
Alvast bedankt voor de reacties
Goede koop? Empella Orbiter
Moelijk te zeggen. Empala is een eigen merk van een fietsenzaak in Brabant (is ook bekend in de cyclocross-wereld).
Hoe oud is de fiets? Hoe is de status van ketting, cassette en kabels? Idem van de banden.
Als deze aan vervanging toezijn, kun je direct € 150,- uit gaan geven.
Is het de juiste maat?
Kortom met foto erbij en leeftijd kun je makkelijker iets zeggen.
Wat kost zo'n fiets nieuw is ook een beoordelingspunt.
Hoe oud is de fiets? Hoe is de status van ketting, cassette en kabels? Idem van de banden.
Als deze aan vervanging toezijn, kun je direct € 150,- uit gaan geven.
Is het de juiste maat?
Kortom met foto erbij en leeftijd kun je makkelijker iets zeggen.
Wat kost zo'n fiets nieuw is ook een beoordelingspunt.
prj
Bedankt voor je reactie
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... 2-c-t.html
Fiets is volgens de verkoper 1,5 jaar oud. De frame maat is denk ik zeer geschikt voor mij. Frame maat 62 en ben zelf 1.93
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... 2-c-t.html
Fiets is volgens de verkoper 1,5 jaar oud. De frame maat is denk ik zeer geschikt voor mij. Frame maat 62 en ben zelf 1.93