Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
In Brugge en omstreken valt er amper een spatje regen, laat staan sneeuw. Maar de ijskoude wind is geen pretje. Ik ga morgen eens voelen wat het zal geven om een ritje te maken. Het zal een testrit worden, want vandaag in de Action van die (voet?) handwarmers gekocht.
Ik kan er wat meer herinneren, waaronder één waarbij de melkboer (die was er toen nog) langs kwam met trekker en platte wagen. En dat was in de stad.daniel1975 schreef: ↑02 jan 2026 17:10 Ik zie wel prachtige beelden van de Veluwe langs komen. Echt pak sneeuw lijkt mij wel weer een keer leuk.
Maar denk aan de kust net te warm helaas.
@senior: raakten we maar weer een compleet ingesneeuwd. Ik kan het mij maar 1x herinneren, zal ergens rond 1986 zijn geweest. Bij vader moest met de trekker in schuif de boel weer enigzins toegankelijk maken. Waren nog eens tijden!!
Maar wat dacht je van over het IJsselmeer met de auto:
https://www.facebook.com/oudamsterdam/v ... 505262290/
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ojee, dan maar hopen dat het noodpakket compleet is.
Was de winter van 83-84. We konden niet roeien, want de Amstel en de Bosbaan lagen dicht en er lag een enorm pak sneeuw.senior schreef: ↑02 jan 2026 17:59Ik kan er wat meer herinneren, waaronder één waarbij de melkboer (die was er toen nog) langs kwam met trekker en platte wagen. En dat was in de stad.daniel1975 schreef: ↑02 jan 2026 17:10 Ik zie wel prachtige beelden van de Veluwe langs komen. Echt pak sneeuw lijkt mij wel weer een keer leuk.
Maar denk aan de kust net te warm helaas.
@senior: raakten we maar weer een compleet ingesneeuwd. Ik kan het mij maar 1x herinneren, zal ergens rond 1986 zijn geweest. Bij vader moest met de trekker in schuif de boel weer enigzins toegankelijk maken. Waren nog eens tijden!!
We hadden een groots en grandioos mislukt plan om snel rijk te worden met de verkoop van warme dranken.
hun fietsen.
In de horrorwinter van 78-79 ben ik naar Amsterdam verhuisd. Ik was toen 19. Reizen met de trein was geen doen meer, dus toen maar op kamers. In huis bij een nicht van Dries van Agt op de Beethovenstraat. Daarna nooit meer zo chique gewoond.
hun fietsen.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Waarom komt die niet anderhalve week eerder, dan had het leuk geweest, nu niet meer...........
Ik heb zo'n hekel aan die zooi he, alhoewel het nu hier wel mooie volle sneeuw is, dus meer land inwaarts zal het nog wel beter zijn.
Ik heb zo'n hekel aan die zooi he, alhoewel het nu hier wel mooie volle sneeuw is, dus meer land inwaarts zal het nog wel beter zijn.
Ach ja mini Se7en van anderhalf jaar oud vind het prachtig. Mannetje is niet meer naar binnen te krijgen. Dat weegt voor mij nu zwaarder dan even niet kunnen fietsen.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Ik vind sneeuw kut, zeker met dat vriezen/dooien/sneeuwen/dooien/vriezen gedoe. Eén grote laag bagger overal. En ik ben te vaak hard gevallen met de fiets in dit soort omstandigheden, dus fietsen ga ik gewoon maar even niet doen. Hardlopen ging best wel ok gelukkig, dus hoef niet helemaal stil te zitten maar ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk. [/rant]