Somec Thron met C-Record
-
- Forum-lid
Lekker fietsje hoor! Ga je haar gelijk uitlaten of is het wachten op het voorjaarszonnetje? 
@de Zwarten: Ziet er ook erg gaaf uit!
Een staalrit is natuurlijk altijd een goed plan. Ik heb er momenteel drie staan dus keuze genoeg. Zelf heb ik al een organisatie staan (de limburg rit in maart). Misschien wil ik verderop in het jaar wel iets in elkaar draaien maar als iemand zich geroepen voelt....

@de Zwarten: Ziet er ook erg gaaf uit!
Een staalrit is natuurlijk altijd een goed plan. Ik heb er momenteel drie staan dus keuze genoeg. Zelf heb ik al een organisatie staan (de limburg rit in maart). Misschien wil ik verderop in het jaar wel iets in elkaar draaien maar als iemand zich geroepen voelt....
Zie deze thread nu pas, dit gaat wel echt een mooi fietsje worden. En zo kan je een lugloos stalen frame ook afmonteren.
Zodra er weer een staalrit komt ben ik er ook maar eens bij.
Zodra er weer een staalrit komt ben ik er ook maar eens bij.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
chrissiewizzie schreef:Hij is klaar!...
Ziet er fantastisch uit, om zo mee weg te fietsen! Klein puntje nog: ik vraag mij af of een alu-kleurige bidonhouder (wel zelfde recht-toe-recht-aan model) niet nog fraaier staat?
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Prachtige fiets, zou het niet anders gedaan hebben. Complimenten.
-
- Forum-lid
Zodra ik weer eens een staalproject begin, zal ik zeker ook voor buiscommandeurs gaan. Heb bij mijn Gios lang getwijfeld, maar het heeft toch echt wel wat he?! Hoe rijd ie?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
chrissiewizzie schreef:...pedalen zijn C-Records uit 1992/1993, gemaakt door Look!
Maar, als ik mij goed herinner, wèl met van die mooie instelbare Campa-lagers met losse kogeltjes, toch?
En wat een fiets hè? Ziet er er uit als of ie zo uit de showroom komt:D!
60 x Ventoux