Vervolg keuzes.......
Ik heb in het najaar de Emonda SL6 gekocht (ook in het rood). De wielen vond ik ook matig en heb ik meteen laten vervangen door een set Infinito full carbon en een set fulcrum zero voor het klimmen. Verder het witte zadel en stuurlint laten vervangen laten vervangen door zwart, vind ik een stuk mooier.
Destijds ook naar een Tarmac gekeken, is ook erg mooi.
Ernie C. noemt Bikestudio in Zwolle. Ik heb daar zelf ook gekeken naar de Emonda en kreeg een mooie korting aangeboden. Pm maar even als je wilt weten hoeveel. Uiteindelijk ergens anders gekocht, omdat ik voor aanschaf ook een uitgebreide fietsmeting wilde.
Destijds ook naar een Tarmac gekeken, is ook erg mooi.
Ernie C. noemt Bikestudio in Zwolle. Ik heb daar zelf ook gekeken naar de Emonda en kreeg een mooie korting aangeboden. Pm maar even als je wilt weten hoeveel. Uiteindelijk ergens anders gekocht, omdat ik voor aanschaf ook een uitgebreide fietsmeting wilde.
Een (uitgebreide) fietsmeting heeft ie niet meer nodig, dat is ook lekker met het onderhandelen.
10% korting moet altijd lukken, dan kom je al onder de 3500 euro. Waarschijnlijk kun je daar nog wel een paar procentjes afhalen bij de juiste verkoper. 3200 a 3300 euro lijkt mij niet onmogelijk. Als je de wielen verkoopt voor 100 euro (moet lukken want 11 speed en tubeless ready en er is altijd wel iemand die goedkoop wil upgraden) en een paar Racing 3's aanschaft heb je voor het geld van de Tarmac Expert een fiets die weinig meer te wensen overlaat.
Maar de SL6 is natuurlijk ook niet gek.
10% korting moet altijd lukken, dan kom je al onder de 3500 euro. Waarschijnlijk kun je daar nog wel een paar procentjes afhalen bij de juiste verkoper. 3200 a 3300 euro lijkt mij niet onmogelijk. Als je de wielen verkoopt voor 100 euro (moet lukken want 11 speed en tubeless ready en er is altijd wel iemand die goedkoop wil upgraden) en een paar Racing 3's aanschaft heb je voor het geld van de Tarmac Expert een fiets die weinig meer te wensen overlaat.
Maar de SL6 is natuurlijk ook niet gek.
Campagnolo Ultra Dork
Ja goed, die SL8 is ook zeker qua afmontage erg mooi, jammer dat die maar in 1 kleur komt 
En als ik dan naar de deal kijk, is de SLX 8.0 toch wel dan de betere t.o.v. die Tarmac en SL8.
Maar wie weet kan ik er wat uit toveren qua deal.
12GO rekent de standaard 10% korting meteen in de winkel, even kijken wat daar nog af kan, upgrade op wieltjes en naar zwarte kleurtjes. Denk dat ik dan wel verliefd zat ben op dat rood harige beest of de trekker over haal voor dat stealthy SLX
En als ik dan naar de deal kijk, is de SLX 8.0 toch wel dan de betere t.o.v. die Tarmac en SL8.
Maar wie weet kan ik er wat uit toveren qua deal.
12GO rekent de standaard 10% korting meteen in de winkel, even kijken wat daar nog af kan, upgrade op wieltjes en naar zwarte kleurtjes. Denk dat ik dan wel verliefd zat ben op dat rood harige beest of de trekker over haal voor dat stealthy SLX
De Scott Foil zou ik niet kiezen als ik naar de canyon en trek kijk. Ook verwacht ik dat de Foil dit of volgend jaar vernieuwd wordt.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3