Helmmuts of bandana
Dit doe ik ook. Met lenzen in moet je iets. En bandana of petje vind ik snel te warmNee_Nee schreef:Dat leer je als boordschutter bij de marine: een lik vaseline op je wenkbrauwen. Dat voorkomt dat het zweet van je voorhoofd in je ogen loopt als je schiet. Ook handig bij fietsen.Supergrover schreef:Vaseline op je hoofd?
Klakske is een Vlaamse uitdrukking. Klinkt leuk in de oren, heeft niets met interessant doen te maken..daniel1975 schreef:Die rare petjes zien er idd meestal niet uit, en als ze het dan ook nog eens semi-interessant 'klakske' gaan noemen kun jij mij helemaal wegdragen.
Ik heb deze: http://www.trailrunshop.com/salomon-ban ... Wxtw9Kqqko
Superdun en lekker zacht. Werkt zelfs bij het warmste weer nog goed.
Zo'n bandana ziet er vrij suf uit en wordt vooral door ouwe bokken gedragen. Alleen bij Pantani stond het cool.
Helpt die Vaseline ook als je veel transpireert uit het hoofd?frank1 schreef:Dit doe ik ook. Met lenzen in moet je iets. En bandana of petje vind ik snel te warmNee_Nee schreef:Dat leer je als boordschutter bij de marine: een lik vaseline op je wenkbrauwen. Dat voorkomt dat het zweet van je voorhoofd in je ogen loopt als je schiet. Ook handig bij fietsen.Supergrover schreef:Vaseline op je hoofd?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Sha Kokken
- Forum-lid
@Douglas: als ik naar jouw ava kijk krijg ik juist sterke associaties met piraten 
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik bekijk die avatar nu pas goed, maar het is gewoon een x ray van een mannetje met een fietshelmSha Kokken schreef:@Douglas: als ik naar jouw ava kijk krijg ik juist sterke associaties met piraten

- Sha Kokken
- Forum-lid
Die boterzachte stof valt volledig weg onder zo'n scannerDouglas schreef:Klopt, en daar zit geen bandana onder!