prachtig verwoord
Het grote domme vragen topic
Ik heb een helm cadeau gekregen, Abus Viantor. Tegenover de Ekoi corsa light die ik gewend ben voelt de abus erg zwaar aan (zit wel lekker).
Is die Abus nou zo zwaar of Ekoi zo licht?
Liever wil ik een helm die net zo licht is als de Ekoi.
Is die Abus nou zo zwaar of Ekoi zo licht?
Liever wil ik een helm die net zo licht is als de Ekoi.
Laatst gewijzigd door Ramon73 op 27 aug 2025 07:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Dogma F
Wat zegt de keukenweegschaal hierop?
hun fietsen.
Klopt voelt lomp aan, de stormchaser van Abus totaal niet en veel betere pasvorm ( bij mij)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Vandaag woon werk mee gereden. Het voelt alsof ik een bouwhelm op mijn kop heb. Dit is het heel duidelijk niet! Naja, gegeven paard enzovoort
Toch maar even met de Corsa light verder en op zoek naar iets anders.
Dogma F
- borgmonster
- Forum-lid
Links op de foto zit een kunststof afdekkapje. Kijk eens of daar een bout onder zit?
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
De vraag is natuurlijk welke bout je los hebt gedraaid.
Soms moet je bout een klein tikje geven met de hamer zodat dat ronde afdekkapje aan de andere kant ook los komt.
Deze zit soms erg vast. ( je hebt ook versies waar dat niet bij hoeft. maar kan niet zien welk merk dit is )
Soms moet je bout een klein tikje geven met de hamer zodat dat ronde afdekkapje aan de andere kant ook los komt.
Deze zit soms erg vast. ( je hebt ook versies waar dat niet bij hoeft. maar kan niet zien welk merk dit is )
+1.
Toevallig vroeg mijn vrouw gisteren of ik haar stuur wou afstellen.
Ook ik kreeg hem in eerste instantie niet los.
Toen kwam ik erachter dat na het losdraaien van de bout je ook de kapjes los moet hebben om het stuur te verzetten.
Toevallig vroeg mijn vrouw gisteren of ik haar stuur wou afstellen.
Ook ik kreeg hem in eerste instantie niet los.
Toen kwam ik erachter dat na het losdraaien van de bout je ook de kapjes los moet hebben om het stuur te verzetten.