Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

nieuwe castelli broek. kiss3 of progretto X2

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 28 mar 2012 12:05

Overigens maakt Castelli wel hele fraaie shirts. Alleen moeten ze hun logo eens updaten; dat verpest vaak het design IMHO (te groot en te knallend).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Mighty Bike Mike
Forum-lid

Mighty Bike Mike 28 mar 2012 21:12

daniel1975 schreef:Overigens maakt Castelli wel hele fraaie shirts. Alleen moeten ze hun logo eens updaten; dat verpest vaak het design IMHO (te groot en te knallend).
Ook dat is persoonlijk Daniel, ze hebben hele mooi subtiele shirts met alleen de schorpioen maar ook shirts met opvallende prints.
Voor een ieder wat wils, vooral is de Donna lijn super mooi kijk maar eens in de Wolvenberg catalogus.
Het is mijn favoriete merk !!

en de topzeem heet trouwens PROGETTO x2 :idea:

xytras
Forum-lid

xytras 29 mar 2012 19:32

tosstheboss schreef:Castelli heeft de mooiste kleding op de markt, maar de kiss3 zeem kan niet tippen aan die van de assos.
Ik heb beide, en de assos zedem steekt er met kop en schouders boven uit.

Maarja castelli is vele malen mooier, dus nog maar een keer de vraag, progretto vs assos, gelijkwaardig of niet.
Of zal ik hier een eigen topic over maken ???
catelli progretto vs assos, wie heeft beide, wie kan een ojectieve antwoord geven.
Ik heb zowel castelli met de progetto en assos met verschillende zemen. Ik vind de castelli zeem de beste. Hij zit me gewoon beter, tja... Weet niet of een zeem ook bij je achterwerk dient te passen zoals een zadel.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 29 mar 2012 21:54

Ik vind dat logi gewoon heel schreeuwerig. Mag best iets moderner en subtieler imho.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 29 mar 2012 21:57

daniel1975 schreef:Ik vind dat logi gewoon heel schreeuwerig. Mag best iets moderner en subtieler imho.
Je rijdt op een Pinarello... Hoe durf je het over schreeuwerig te hebben? Dat is bijna niet te overschreeuwen volgens mij. :mrgreen:

Qua design de trade lijn van Giordana, dik voor elkaar 8-)
~live fast, die young ~

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 30 mar 2012 09:55

Moet zeggen dat ik ook verrast ben door de Kiss zeem. Ik heb mijn Claudio broek nu een aantal keren gebruikt en hij bevalt me prima. Ik verwachtte hem vooral te gebruiken voor het crossen in mildere temperaturen icm gevoerde beenstukken, maar ook langere ritten op de weg blijken goed te doen. Met mijn Assos Mille heb ik meer last van mijn -het laatste jaar nogal nukkige- zitvlak! Maar die broek is een paar jaar oud, misschien dat dat nog meespeelt. Qua prijs-prestatie wint de Castelli, niet in de laatste plaats omdat ik die met ruim 60% korting kon kopen. Als de levensduur komt er waarschijnlijk ook nog wel een keer een broek met de Progetto zeem in huis.

Plaats reactie