kxlight schreef: ↑13 okt 2025 08:29
Wel mooi dat je Revoray en de Magicshine dan binnenkort aan een vergelijkend warenonderzoek kunt onderwerpen. Benieuwd welke t beste uit de test komt
De Magicshine is wel goed, maar ik heb al één van de twee (hier op het forum) verkocht en ga vermoedelijk ook m'n andere wegdoen. Vooral omdat hij écht wel groot is. De Zeiss glazen geven wel een scherp, helder beeld. OP dat vlak misschien wel de beste glazen die ik al had in een fietsbril. De bril zelf voel je zitten tijdens het fietsen. Hij weegt 38 gram.
Als iemand interesse heeft, stuur maar een PM.
Ik heb deze versie
De Revoray is echt wel heel fijn. Meekleurende glazen die hun werk doen, niet supersnel maar gewoon goed. Heel lichte bril die je eigenlijk niet voelt. Er zit een soort lichte spiegelcoating op, maar het hangt af van de kijkhoek hoe goed je die ziet. Deze ga ik sowieso houden. Deze weegt 34 gram, maar voel ik dus amper zitten.
Ik heb nog maar twee ritjes met een flauwe herfstzon gedaan, vandaar misschien dat hij niet 100% spiegelt. Maar ik vraag me af of hij in een sterke zomerzon genoeg zal kleuren. Time will tell.
Ik vind het model rustiger en mooier ook.
Leuk hoe ze onderaan het glas een randje 'frosted' gemaakt hebben. Ziet er van een afstandje uit als een full frame.