Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Vandaag GEWONNEN.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 13 okt 2025 14:50

Die Magicshine heb ik al één maal gedragen en die was echt heel fijn. Die ZEISS lenzen zijn echt goed, haarscherp beeld.
Wel heel groot. :mrgreen:

Ik moet dergelijke brillen met daglenzen dragen. M'n voorraadje is nu op en ik ga vermoedelijk een overloop-bril aangeraden krijgen. Volgende week naar de oogarts. Dus wacht ik even met daglenzen en kan ik dus ook even de brillen niet verder testen.

Ik heb een jaar of twee geleden via Nick Arend op Instagram al een ALPE bril gewonnen. Ook een heel fijn exemplaar.
Ik heb ook een aantal cheapo brilletjes en al zijn die echt goed voor hun geld, je merkt echt wel het verschil.
Maar de prijs van een Oakley blijf ik absurd vinden. Die Magicshine, ALPE en Revoray zitten allemaal rond de 75 euro.

TL@
Forum-lid HC

Gebruikersavatar TL@ 03 nov 2025 18:32

Met een Strava challenge een "Emma Pillow AirGrid Foam" gewonnen. Niet dat ik een kussen nodig heb, maar zoveel win ik niet, dus wel eens leuk.
Afbeelding

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 03 nov 2025 20:15

Winnen is altijd fijn!

Ziet er wel een fijn kussen uit.
Over hun matrassen was ik niet echt enthousiast en over de retourprocedure al helemaal niet.
Pas toen ik echt onbeleefd en grof werd (na weken en weken mailen en wachten) kwam er schot in de zaak.
En toen liep het helaas nog net van een leien dakje.

Hun matrashoezen zijn wel dik in orde.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 03 nov 2025 20:34

kxlight schreef: 13 okt 2025 08:29 Wel mooi dat je Revoray en de Magicshine dan binnenkort aan een vergelijkend warenonderzoek kunt onderwerpen. Benieuwd welke t beste uit de test komt ;-)
De Magicshine is wel goed, maar ik heb al één van de twee (hier op het forum) verkocht en ga vermoedelijk ook m'n andere wegdoen. Vooral omdat hij écht wel groot is. De Zeiss glazen geven wel een scherp, helder beeld. OP dat vlak misschien wel de beste glazen die ik al had in een fietsbril. De bril zelf voel je zitten tijdens het fietsen. Hij weegt 38 gram.
Als iemand interesse heeft, stuur maar een PM.
Ik heb deze versie
Afbeelding

De Revoray is echt wel heel fijn. Meekleurende glazen die hun werk doen, niet supersnel maar gewoon goed. Heel lichte bril die je eigenlijk niet voelt. Er zit een soort lichte spiegelcoating op, maar het hangt af van de kijkhoek hoe goed je die ziet. Deze ga ik sowieso houden. Deze weegt 34 gram, maar voel ik dus amper zitten.
Ik heb nog maar twee ritjes met een flauwe herfstzon gedaan, vandaar misschien dat hij niet 100% spiegelt. Maar ik vraag me af of hij in een sterke zomerzon genoeg zal kleuren. Time will tell.

Ik vind het model rustiger en mooier ook.
Afbeelding

Leuk hoe ze onderaan het glas een randje 'frosted' gemaakt hebben. Ziet er van een afstandje uit als een full frame.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 08 nov 2025 12:42

Ahum...

Setje verwarmde overschoenen van Rockbros
Afbeelding

Zal van pas komen deze winter op de koude woonwerk ritjes.

't Is hier kermis de laatste tijd. Zelfs m'n vrouw zegt nu dat ze kijken naar je profiel voor ze winnaars aanduiden :mrgreen:

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 19 nov 2025 19:37

nog een Revoray brilletje :mrgreen:

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 19 nov 2025 19:56

:lol: :lol: :lol:

meuk
Forum-lid

meuk 19 nov 2025 20:46

Dit is een privétopic voor @koeroeur 😂

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 19 nov 2025 21:03

't Is er een beetje over de laatste tijd... :oops:
Al vind ik dat geen reden om er mee te stoppen. :mrgreen:

Het meeste hou ik. Soms verkoop ik iets. Soms geef ik het aan fietsvrienden.
En hou meer ik deelneem, hou meer dergelijke berichten ik te zien krijg op Instagram.

Revoray heeft trouwens opnieuw een weggeefactie.

meuk
Forum-lid

meuk 19 nov 2025 21:47

Het is je gegund hoor!

Neil
Forum-lid

Neil 20 nov 2025 07:08

Kun je geen fiets forum account aanmaken en alles wat je wint hier verloten? :D :D
Cube Agree Pro '25
Scott Addict Gravel '22
Colnago CX Zero '16
Colnago Super'91
Peugeot P10S '85

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 28 nov 2025 21:32

ahum....

Afbeelding

Zelfs voor mijn doen wordt het stilaan een beetje absurd... :oops:

Ik weet zelfs niet wat ik precies gewonnen heb.
"To celebrate, we’re giving away a Thanksgiving Gift Pack featuring our BREATHABLE PAPER SERIES – Dawnsens (Abrasion-Resistant & Tear-Proof) + a full Autumn/Winter Cycling Kit! ❄🔥"

Een winter outfit dus, maar dat eerste? 'k Vermoed een regenjasje of zo.

Als ik dat google kom ik oa deze post tegen: https://www.instagram.com/reel/DRlowPhEo2F/

Hoe dan ook: 🎉🥳

Plaats reactie