En het aanschaffen van zo'n fiets is uiteraard een kwestie van smaak.
Het frame is voor mijn gevoel (heb het uiteraard niet gemeten) heel stijf, maar ook erg comfortabel. Het schijnt dat dat gat in de bovenbuis daar een rol bij speelt, maar de fiets rijdt stukken comfortabeler dan mijn vorige alu racer. Wat daarbij overigens zeker ook mee zal spelen is dat die Marchisio's heerlijke wielen zijn - heb nog niet vaak iets in handen gehad wat zo soepel draaide. Kan ze iedereen die een lage, comfortabele en hele lichte set zoekt voor een redelijke prijs aanraden. Ik had eerst Shamals willen hebben, maar denk dat ik hiermee een veel betere koop heb gedaan. Dat gezegd moeten ze zich natuurlijk nog wel gaan bewijzen.
@Buddo: Nee, toch niet de ITM. De Pathom 2 was even niet leverbaar, dus toen kon ik voor de gewone Pathom gaan of even verder kijken. Ik kwam toen deze Deda tegen en die vond ik qua vorm toch eigenlijk nog wat mooier dan een plat stuur. Betekende wel weer dat het plan om een Casati pen te monteren niet door kon gaan (stuur is te dik), maar het resultaat ben ik erg tevreden over.