Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Website met alle racefietsen in 1 overzicht

jkniep
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 18 okt 2013 22:14
Locatie: Utrecht

jkniep 20 nov 2019 21:56

Goed idee!

Ik mis wel Rose in het rijtje. Zij hebben een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding en een erg overzichtelijke eigen website met veel keuze.
"it doesn get easier you just go faster"

"to compete to win that's all i live for"

LeSoigneur
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:28

LeSoigneur 29 nov 2019 08:02

Filter voor groepset is toegevoegd in het 2020 overzicht! Je kunt nu makkelijk filteren op de groepen van Shimano, SRAM en Campagnolo.

jkniep schreef: 20 nov 2019 21:56 Goed idee!

Ik mis wel Rose in het rijtje. Zij hebben een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding en een erg overzichtelijke eigen website met veel keuze.
Rose heeft een vrij onhandige site om te indexeren, maar ik ga ermee aan de slag.

Harry Jacques schreef: 14 nov 2019 21:56 complimenten voor het initiatief! Bij de merken zou ik graag Jan Janssen en Swett willen toevoegen. Daarnaast zou ook mooi zijn om naast de srie al genoemde materialen ook titanium op te nemen met oa als merken: Pilot, J. Guillem en Van Nicholas. Succes met de verdere uitbouw!
Thanks voor de tips, dit zijn wel mooie merken om toe te voegen. Titanium stond er nog niet tussen dus ook dat is wel mooi.

Dank voor alle tips, langzaam maar zeker krijgt het meer vorm :winkthumb:
Hobby project: www.dewielerclub.nl voor prijzen en aanbiedingen van racefietsen in NL webshops.

Plaats reactie